Search:

Type: Posts; User: asnova

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    stiap kali aku bukak travian...musti kene update...

    stiap kali aku bukak travian...musti kene update ladang....kekurangan makanan..!!11
  2. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    penduduk kampung ni....kiranya...ade limited ke...

    penduduk kampung ni....kiranya...ade limited ke unlimited??
  3. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    asaskan persekutuan teg: nama: teg tu ape?...

    asaskan persekutuan

    teg:
    nama:

    teg tu ape?
    nama tu nama aku ke nama persekutuan?
  4. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    akademi nga kedai perisai gua takleh wat...

    akademi nga kedai perisai gua takleh wat lagi...hehe
  5. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    Pengawal Pertahanan?? maksud bro....

    Pengawal Pertahanan?? maksud bro....
  6. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    buat masa ni kampung gua mempunyai: bangunan...

    buat masa ni kampung gua mempunyai:

    bangunan utama tahap 6
    jelapang tahap 4
    kedutaan tahap 2
    berek tahap 2
    gudang tahap 3
    pasar tahap 2
    titik perhimpunan tahap 2
    tembok tahap 4
  7. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    kampung gua selalu menghadapi kekurangan...

    kampung gua selalu menghadapi kekurangan makanan...cam ne nak mengatasi nya? simbol penggunaan tanaman tu sebenarnya untuk ape...yang gua punye 83/90
  8. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    bro,lau nak bina satu lagi bangunan jelapang nak...

    bro,lau nak bina satu lagi bangunan jelapang nak wat cam ne bro?
  9. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    thanks....(rock)

    thanks....(rock)
  10. Replies
    12
    Views
    6,253

    saba..saba...aku pown newbie jugak..aku nak cakap...

    saba..saba...aku pown newbie jugak..aku nak cakap kat ko pown tak pandai gak...ko tunggu la skit lagi...ade la yang membalas tu,.
  11. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    aku main server 5... kordinat aku (-106/51)...

    aku main server 5...
    kordinat aku (-106/51)
    kampung Pc Town
  12. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    bro,banyak pemain yang hantar askar belatan kat...

    bro,banyak pemain yang hantar askar belatan kat kampung gua ni....askar ni boleh curi resos ke?

    [UC]-GBA 1 menyerang PC Town
    die bawak 10 askar belatan.

    furion.00 menyerang PC Town
    bawak 3...
  13. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    nanti kawe try cari,thanks.....

    nanti kawe try cari,thanks.....
  14. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    tadi ko tulis "Payung"....ape bende tu bro??

    tadi ko tulis "Payung"....ape bende tu bro??
  15. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    itu maksud ku....lupe nak tulis...

    itu maksud ku....lupe nak tulis "gua"...hahaha..sory2....lau tak keberatan..mai la melawat kampung kawe ni...PC Town
  16. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    buat yang kedua tu....dalam tanah kampung ke...

    buat yang kedua tu....dalam tanah kampung ke tanah luar kampung??
  17. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    ok.....skang ni gua aku baru nak masuk tahap...

    ok.....skang ni gua aku baru nak masuk tahap 9....tembok tahap 3,eden torai defend la...
  18. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    hmmm....gua skang ni pown dok guna puak...

    hmmm....gua skang ni pown dok guna puak rom...mane gua tahu...ish..ish..
  19. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    majoriti nye.....pemain-pemain game ni pakai puak...

    majoriti nye.....pemain-pemain game ni pakai puak ape?puak yang paling top skali yang rmai orang pakai...
  20. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    thanks......"kok mano2 pown,kawe akan cubo...

    thanks......"kok mano2 pown,kawe akan cubo tehe"(bahasa kelantan)
  21. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    satu lagi...Binakan Kubu tu maksud bro titik...

    satu lagi...Binakan Kubu tu maksud bro titik perhimpunan ker??
  22. Replies
    5
    Views
    2,899

    owh ye ke....

    owh ye ke....
  23. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    terima kasih banyak semua.......aku akan terus...

    terima kasih banyak semua.......aku akan terus mempertahankan resos aku...bertahan.....bertahan...skang ni gua aku tahap 7....jadi macam mane nak dapatkan gua yang baru....dengan meryerbu oasis yang...
  24. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    brenset kaw-kaw diorang paw....so,cam ne nak stop...

    brenset kaw-kaw diorang paw....so,cam ne nak stop diorang paw sumber gua
  25. Thread: aku new player

    by asnova
    Replies
    55
    Views
    35,968

    boleh korang cite skit....masa mula2 korang main...

    boleh korang cite skit....masa mula2 korang main game ni....masa beginner tu...kerap tak korang kene serang...nape diorang serang?? nak uji kampung ke ape?
Results 1 to 25 of 34
Page 1 of 2 1 2