Search:

Type: Posts; User: mohdfardli

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    1
    Views
    1,473

    Table kesetiaan T4

    table kesetian fungsi untuk apa..nak naikan kesetian..bila kita naikan guna table kesetaian 200%..bila kg lain cuba nak jatuhkan kesetian dia akan serang sampai 50% kesetian akan naik balik tak...
  2. Replies
    201
    Views
    14,555

    takut kena buli main tempat cool la bro ...

    takut kena buli main tempat cool la bro



    droop is good
  3. Replies
    3
    Views
    739

    Dewan Perbandaran

    sy ada soalan ....
    kalau kita bina Dewan Perbandaran dn kita buat perayaan akan naikan mata budaya ..
    so soalan sy mata budaya untuk sebuah kg saja ke untuk akaun semua kg berpungsi walau kita buat...
  4. Replies
    6
    Views
    3,946

    maksut ko tak payah bawak terbir lah untuk...

    maksut ko tak payah bawak terbir lah untuk musnakan reseden sbb takde
    cuma askar dn penghulu je mcm tu ke dah blh rampas mcm tu
    kalau dah dijajah nak rampas pulak mcm mna
  5. Replies
    6
    Views
    3,946

    cara nak rampas WW villige

    sy ada soalan???
    mcm mna nak rampas kg natar
    serupa ke nak rampas kg lain guna penghulu atau senator
    kg dia ada reseden ke.ada kesetiaan ke
    kalau nak rampas kena bwk askar dn peghulu sekali ke...
  6. Thread: Artifak.

    by mohdfardli
    Replies
    13
    Views
    11,639

    soalan sy 1 1.kalau nak rampas kg natar kena ada...

    soalan sy 1
    1.kalau nak rampas kg natar kena ada aktifak ke.. kalau takde tak blh ke
    2.berapa aktifak akan muncul dalam satu sever permainan..

    soalan sy 2
    1.mcm mna nak rampas kg natar..guna...
  7. terimakasi bro...dgn furum aku byk dapat...

    terimakasi bro...dgn furum aku byk dapat pegelaman tq
  8. Replies
    7
    Views
    15,289

    aku tak paham lah.bagunan mna paling byk mata...

    aku tak paham lah.bagunan mna paling byk mata budaya
  9. kalau kita ada penghulu kita nak rampas kg lain...

    kalau kita ada penghulu kita nak rampas kg lain perlu mata budaya tak
  10. kalau dah selidik senator atau penghulu.akedemi...

    kalau dah selidik senator atau penghulu.akedemi blh robohkan tak walau pun kita tak latih lg..
    kalau dah selidik.lepastu kita roboh kan...dn kita nak buat penghulu atau senator dia bepungsi lg tak
  11. Replies
    52
    Views
    4,400

    hello bro... nak joinkorg blh ke

    hello bro... nak joinkorg blh ke
  12. Thread: sorok askar

    by mohdfardli
    Replies
    6
    Views
    3,931

    yg dia tulis (sorok askar yg biasa menyerang) tu...

    yg dia tulis (sorok askar yg biasa menyerang) tu ke
    kalau org lain serang askar tu dia pi serang kg yg kita selalu pi serang ke atau dia pi tempat lain
    2 emas tu kalau kita simpat askar untuk...
  13. Replies
    22
    Views
    3,540

    sy cari kat s1 awk takde pun only s1

    sy cari kat s1 awk takde pun

    only s1
  14. kalau ekedemi di mushakan sampai habis askar yg...

    kalau ekedemi di mushakan sampai habis
    askar yg dilatih ada ke lg..
  15. Replies
    3
    Views
    3,577

    selain tu bg tau semua lah aku pun nak tau jgk...

    selain tu bg tau semua lah aku pun nak tau jgk benda ni..aku pun beli tapi tatau guna mcm biasa je
  16. Replies
    5
    Views
    759

    sory boss apa2 just call me

    sory boss apa2 just call me
  17. Replies
    5
    Views
    759

    ala kat sini kuar kan depan senang sikit org...

    ala kat sini kuar kan depan senang sikit org masuk tigok hehe
  18. Replies
    5
    Views
    759

    pegenalan JEDI

    JEDI graup for s1
    sesiapa ingin masuk persekutuan JEDI sila igm mohdfardli
    semua kuasan ada persekutuan JEDI wing
    pilih je nak masuk yg mna.........:cool:

    kami terima pop rendah dn tnggi
    kami...
  19. Thread: Kelab emas

    by mohdfardli
    Replies
    6
    Views
    1,483

    mcm lembah ygb kita jajah ke

    mcm lembah ygb kita jajah ke
  20. Replies
    9
    Views
    8,768

    bejaya dapan kg emas hehehe lani aku tau dah...

    bejaya dapan kg emas hehehe
    lani aku tau dah sama je emas dn takde emas
    yg kurang ektif guna emas bru blh bejaya
    yg selalu aktif tak guna emas pun blh bejaya

    tq all to help me:p
  21. Replies
    22
    Views
    3,540

    nak masuk persekutuan

    kami terima ally pop yg rendah atau tinggi
    sila IGM sy
    mohdfardli s1
  22. Replies
    9
    Views
    8,768

    pasal keistimewa emas lah kalu ada emas blh naik...

    pasal keistimewa emas lah kalu ada emas blh naik cpt kalau tadak emas mcm mna pulak lambat lah nak main kalau mcm ni blh beli emas guna asil
  23. Replies
    35
    Views
    40,188

    Poll: kalau nak tolong ally sendiri bg naik atau pun...

    kalau nak tolong ally sendiri bg naik atau pun nak bg pegasas naik kan kedutaan blh bg asil ke
    walau sama pc
    mcm dkt cc
  24. Replies
    9
    Views
    8,768

    club gold vs non club gold

    kalu takde emas kira tak blh bejaya ke
    semua pemain ni adil ke dgn clup emas dn yg takde emas tu
    harap jgn tindas org yg kurang mampu:D
  25. Replies
    2
    Views
    665

    come join us D.X.T-M

    jom ramai kita masuk kat D.X.T-M
    memerlukan ahli2
Results 1 to 25 of 29
Page 1 of 2 1 2