Search:

Type: Posts; User: bahabp

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Replies
    8
    Views
    957

    kelab emas tu sbenarnya utk apa, maksud aku...

    kelab emas tu sbenarnya utk apa, maksud aku kelebihan dia... :)
  2. Thread: tawan

    by bahabp
    Replies
    33
    Views
    2,540

    paham....paham...:)

    paham....paham...:)
  3. Thread: latih askar..

    by bahabp
    Replies
    29
    Views
    8,588

    bina berek besar....

    bina berek besar....
  4. Thread: tinjau

    by bahabp
    Replies
    10
    Views
    7,914

    natar tgh cari kg mana yg ada produce nata de...

    natar tgh cari kg mana yg ada produce nata de coco... :D
  5. Replies
    18
    Views
    5,007

    xpernah merasa pun...:)

    xpernah merasa pun...:)
  6. Thread: Peninjau

    by bahabp
    Replies
    30
    Views
    8,407

    betul..betul...betul....:D

    betul..betul...betul....:D
  7. Replies
    6
    Views
    1,737

    betul tu...tapi klu ko dah ada banyak kg apa nak...

    betul tu...tapi klu ko dah ada banyak kg apa nak kisah...hantarkan jer sumber dr kg lain tu..
  8. Replies
    29
    Views
    24,481

    mestilah puak rom...klu tak takkan ku bertanya .....

    mestilah puak rom...klu tak takkan ku bertanya .. :D
  9. Replies
    23
    Views
    11,874

    Poll: orang seni tu....;)

    orang seni tu....;)
  10. Replies
    7
    Views
    3,365

    pek grafik baru ni ok...:)

    pek grafik baru ni ok...:)
  11. Replies
    29
    Views
    24,481

    kat mana nak buat palung kuda ni...aku cuba cari...

    kat mana nak buat palung kuda ni...aku cuba cari tak jumpa pun...kandang kuda dh lvl20,titk perhimpunan pun lvl 20 tapi xde pun.
  12. Thread: Raiding Oasis

    by bahabp
    Replies
    14
    Views
    12,363

    memang askar alam tu akan bertambah semula...

    memang askar alam tu akan bertambah semula apabila kita tinggal lama selepas serangan pertama/kedua.... samada dia kembali pd jumlah asal atau separuh..aku pernah mengalaminya...
  13. Replies
    4
    Views
    1,743

    saya main askar rom,jadi tak dapat nk bagi...

    saya main askar rom,jadi tak dapat nk bagi pendapat...Cuma bg aku,terpulang pd pemain tu sendiri...Klu kg 1 tu selamat,boleh bina kat situ...tapi kalau rasa tak selamat/sesuai, lebih baik cari lokasi...
  14. Replies
    11
    Views
    3,183

    betul tu...tapi bergantung pada jawapan di kolum...

    betul tu...tapi bergantung pada jawapan di kolum 2 atas tadi jugak...:)
  15. Thread: Askar Bantuan

    by bahabp
    Replies
    8
    Views
    3,090

    daripada askar dia mati sia-sia, baik hantar dia...

    daripada askar dia mati sia-sia, baik hantar dia berperang....boleh mati syahid.
  16. Replies
    35
    Views
    15,088

    mcm akula...mentang2 aku baru....diorg asyik...

    mcm akula...mentang2 aku baru....diorg asyik serang jer...:mad: memang aku nak balas balik kt penyerang tu tapi akhirnya dia sendiri tewas..tak taula samada dia kena cata ker atau dia delete...
  17. Replies
    54
    Views
    21,439

    yg pasti bukan aku...:D

    yg pasti bukan aku...:D
  18. Thread: Sebarang Solan

    by bahabp
    Replies
    67
    Views
    13,923

    biasala tu..jgn kata wing,konfederasi/PTA pun...

    biasala tu..jgn kata wing,konfederasi/PTA pun sama gak... Bila mintak tolong jer mcm2 alasan...:(
  19. Thread: Askar Bantuan

    by bahabp
    Replies
    8
    Views
    3,090

    sudah tentu kita yg menanggungnya, tak caya cuba...

    sudah tentu kita yg menanggungnya, tak caya cuba buat lepas tu tengok bilangan crops kita...mesti susut punya......:)
  20. Thread: Sebarang Solan

    by bahabp
    Replies
    67
    Views
    13,923

    OIC...patut ada banyak wing...tapi chicken wing...

    OIC...patut ada banyak wing...tapi chicken wing jugak yg sedap :D
  21. Thread: Ape Yg Brlaku?

    by bahabp
    Replies
    25
    Views
    5,777

    dia budak baru belajar...

    dia budak baru belajar...
  22. Thread: Sebarang Solan

    by bahabp
    Replies
    67
    Views
    13,923

    aku ada soklan ni, berapa thp maksimum...

    aku ada soklan ni, berapa thp maksimum bang.kedutaan?? 20 betul ker. so klu seseorg tu jadi pengasas kpd persekutuan tu, dia dah bina kedutaan hingga tahap 20,maka keahlian dia hanya setakat 60...
  23. Thread: MAta BudAyA

    by bahabp
    Replies
    5
    Views
    2,477

    oooo...faham dah,...:D

    oooo...faham dah,...:D
  24. Thread: Sebarang Solan

    by bahabp
    Replies
    67
    Views
    13,923

    betul dah tu.... :D

    betul dah tu.... :D
  25. Thread: Natar Attack!!

    by bahabp
    Replies
    12
    Views
    2,515

    kalau mcmtu join kami la...kalau berminat/nak...

    kalau mcmtu join kami la...kalau berminat/nak tahu lebih lanjut PM jer...
Results 1 to 25 of 54
Page 1 of 3 1 2 3