Search:

Type: Posts; User: semurt

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Thread: MH plz explain

    by semurt
    Replies
    5
    Views
    799

    wah fumakiller sempat nak pancing ke? wakakaka

    wah fumakiller sempat nak pancing ke? wakakaka
  2. Thread: Kampung Hilang

    by semurt
    Replies
    31
    Views
    11,788

    sah akaun ko kena hack.. takkan 1 pon takde.. ...

    sah akaun ko kena hack.. takkan 1 pon takde..
    atleast kalau pop dah 0 pon boleh nampak kampung lagi..
  3. Thread: mana hero Rom?

    by semurt
    Replies
    13
    Views
    6,388

    yup aku pakai rom gak.. easey and steady.. :p

    yup aku pakai rom gak..
    easey and steady.. :p
  4. Replies
    26
    Views
    7,377

    selamat buat pemerangkap.. 1 trap(pemerangkap)...

    selamat buat pemerangkap..
    1 trap(pemerangkap) =400
    kalau 10?? hahahhaha

    sure korang men sim city..
  5. Replies
    26
    Views
    7,377

    tak jugak bro.. kekadang diorang sembelih kuda2...

    tak jugak bro.. kekadang diorang sembelih kuda2 kat kampung orang .. hehehehe:D
  6. Thread: NaTar

    by semurt
    Replies
    33
    Views
    9,060

    NaTar

    wahai Mod, saya nak tanya, mcm mana natar wujud?
    adakah ianya dikalangan ahli travian, atau pemain khas, atau bot atau program, ataupun dari pihak sokongan dan MH?

    sekiranya Natar boleh dimainkan...
  7. Replies
    31
    Views
    28,811

    tak susah kalau guna IE7 atau Google chrome.. ...

    tak susah kalau guna IE7 atau Google chrome..
    bukak satu2 di tab yg baru dan korang boleh tengok sendiri hasilnya.. :P
  8. Replies
    49
    Views
    45,788

    wow ini suatu yg menarik.. bro, ko buat sendiri...

    wow ini suatu yg menarik..
    bro, ko buat sendiri ke?
  9. Thread: heroes

    by semurt
    Replies
    8
    Views
    5,295

    tak susah untuk menjelaskannya, laporan yg...

    tak susah untuk menjelaskannya,
    laporan yg tersenarai di atas menunjukkan pemain mempunyai 2 hero.. untuk makluman hero tersebut bukan milik beliau..
    setiap pemain boleh melatih hanya 1 hero...
Results 1 to 9 of 11