Search:

Type: Posts; User: vat69

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Thread: S2 my tidak seru

    by vat69
    Replies
    35
    Views
    3,611

    LBS too..peace for all....

    LBS too..peace for all....
  2. Replies
    9
    Views
    8,749

    ahah...kao g kat PILIHAN tu..kao klik semua...

    ahah...kao g kat PILIHAN tu..kao klik semua jawatan kao nak..kao kan TAIKO ally tu..apa la kao nie...join je la ally aku...hehehehehehehe
  3. Thread: Peneroka

    by vat69
    Replies
    2
    Views
    544

    Peneroka

    Macam mana nak panggil balik PENEROKA yang tersalah tempat untuk meneroka..bole ker panggil balik mcm askar tu..huhuhuhuuh:mad::mad::confused::confused:
  4. Replies
    7
    Views
    696

    huhuhuh....tak bole la...s5 bole buka...s2 je tak...

    huhuhuh....tak bole la...s5 bole buka...s2 je tak boleh...waaaaaaaaaaaaaa:eek:
  5. Replies
    7
    Views
    696

    S2 Gagal Berfungsi..

    Naper tak boleh buka server2 hari ini....huhuuhuhu
  6. Replies
    1
    Views
    527

    server 5 malaysia

    saua pemain vat69 gagal masuk ke server 5 malaysia sekarang..pada waktu ini..dan masa ini...paparan maintenance..please wait!!..apa la..bagi la info awal....
  7. Replies
    11
    Views
    1,243

    Cannot register server 2

    Alamak..naper tak bole daftar server 2 nie..kata 3hb febuari 2010..apa kes....:p
  8. Thread: Kampung ditawan.

    by vat69
    Replies
    4
    Views
    3,575

    maksud aku..askat kg ke2 tu berada di kg ke...

    maksud aku..askat kg ke2 tu berada di kg ke 3..pastu kg ke 2 kena tawan..apa status askar kg ke2 tu..aku punmya ker..musuh punya...janda ke ...duda ker..apa statusnya..wakakkakak
  9. Thread: Kampung ditawan.

    by vat69
    Replies
    4
    Views
    3,575

    huhuhu..naper sorang pon tak jawab..terhegeh2....

    huhuhu..naper sorang pon tak jawab..terhegeh2....
  10. Thread: Kampung ditawan.

    by vat69
    Replies
    4
    Views
    3,575

    Kampung ditawan.

    Apa akan terjadi kepada askar kita sekiranya kampung kita ditawan.Askar tu jadi milik siapa..huhuhuhu:eek:
  11. Thread: Kelab emas

    by vat69
    Replies
    6
    Views
    1,462

    Kelab emas

    Apa keistimewaan kelab ini..untuk aper ia perlu diaktifkan...
Results 1 to 11 of 14