Search:

Type: Posts; User: leewind

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    38
    Views
    25,169

    Poll: lama giler nak tunggu speed server yang baru...

    lama giler nak tunggu speed server yang baru nih.. >.<
    awat lama sgt otai2 kat travian.com.my? zzZ..
  2. Replies
    38
    Views
    25,169

    Poll: ape gune dual? xD mesti la mampu.. :P

    ape gune dual? xD
    mesti la mampu.. :P
  3. Replies
    247
    Views
    74,754

    Rupenyer NW1SH api dalam sekam.. gune nama SW,...

    Rupenyer NW1SH api dalam sekam.. gune nama SW, OMG, OFF Pro dan tipu defender2 bagi bantuan... lepas tu masuk DSxR beberapa saat sebelum WW lvl 100.. termasuklah ambo yang dah t'tipu, hantar...
  4. Thread: DSx Pembuli!?

    by leewind
    Replies
    27
    Views
    6,336

    minta bantuan boleh? :( siapa anti-DSx sini?...

    minta bantuan boleh? :(
    siapa anti-DSx sini? angkat keyboard! >.<
    Tolong bagi hero korg lepak kat kampung sy, mesti byk exp dpt kan3? xD
  5. Thread: DSx Pembuli!?

    by leewind
    Replies
    27
    Views
    6,336

    aku baaaru nak belajar main Travian nih, dah...

    aku baaaru nak belajar main Travian nih, dah korang main cata2 pulak.. ahli lain sibuk WW, yang sekor nih sibuk nak mencata budak kecik pulak.. kesian aku tengok cata 1600 tu musnah.. zzz
  6. Thread: DSx Pembuli!?

    by leewind
    Replies
    27
    Views
    6,336

    DSx Pembuli!?

    Mentang2 korang guild besar, selalu rompak budak kecik, tapi bila kena rompak balik, main kasar! Main cata2 segala.. ape nih bro!? (shake)

    RM0.01 yang selalu rompak aku tu, korg buat der.. bila...
  7. Replies
    0
    Views
    3,292

    Mengembara dari kampung lain.. Bagaimana?

    Saya ada dua kampung, perjalanan masa untuk mengembara dari ibukota adalah 11jam, manakala perjalanan mengembara (jika dikira jarak perjalanan dari kampung ke-2 saya) cuma 19minit. Saya pernah...
Results 1 to 7 of 7