Search:

Type: Posts; User: EvoX

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Thread: ts1 Battle Report

    by EvoX
    Replies
    69
    Views
    47,848

    ni kes tak tau kisah sebenar tapi suka wat...

    ni kes tak tau kisah sebenar tapi suka wat kesimpulan sendiri, niat dah elok tapi cara salah masuk serbu cenggitu je kekeke (rofl)
  2. Thread: ts1 Battle Report

    by EvoX
    Replies
    69
    Views
    47,848

    aik jadi kes plak ke hihihi, kena bagi kemenangan...

    aik jadi kes plak ke hihihi, kena bagi kemenangan pada yang habiskan ww lah, penat dorang bertungkus lumus nak menang hehe (party)
  3. Replies
    58
    Views
    41,894

    sesama (bow)

    sesama (bow)
  4. Replies
    58
    Views
    41,894

    Tak perlu bosan, dah tamat dah ts6, leh tutup...

    Tak perlu bosan, dah tamat dah ts6, leh tutup buku dah kekeke (chuckle)
  5. Thread: 12 Disember 2011

    by EvoX
    Replies
    2
    Views
    5,762

    Dah tamat dah huhu (chuckle)

    Dah tamat dah huhu (chuckle)
Results 1 to 5 of 5