Search:

Type: Posts; User: RoTi

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Thread: WW Latest Update

    by RoTi
    Replies
    247
    Views
    71,800

    Bersama dengan persekutuan "DSxR", "NW1SH"...

    Bersama dengan persekutuan "DSxR", "NW1SH" merupakan orang pertama yang berjaya menyiapkan Keajaiban Dunia, menggunakan berjuta-juta sumber dan juga melindunginya dengan beratus-ratus ribu askar yang...
  2. Thread: WW Latest Update

    by RoTi
    Replies
    247
    Views
    71,800

    hahaha.. tak pasal2 terpegang WW lg kali nih.

    hahaha.. tak pasal2 terpegang WW lg kali nih.
  3. Replies
    50
    Views
    20,443

    wakakakaka

    wakakakaka
  4. Replies
    169
    Views
    59,663

    kalo berani datang laa Capital wa.. sembang...

    kalo berani datang laa Capital wa.. sembang lebat.. aku tgu skarang. http://tx3.travian.com.my/position_details.php?x=52&y=-41

    Dsx nih ally penakut je.. sembang lebat. kalo takut serang capital...
  5. Replies
    37
    Views
    31,443

    dier mesti nak wat kat tempat yg dekat2 ngan abg...

    dier mesti nak wat kat tempat yg dekat2 ngan abg dier. muahahahahahaha..
  6. Thread: Ww - race

    by RoTi
    Replies
    813
    Views
    35,049

    Bile laa nak abis nih.. lame lg ke..

    Bile laa nak abis nih.. lame lg ke..
  7. Thread: Ww - race

    by RoTi
    Replies
    813
    Views
    35,049

    http://travian-reports.net/my/report/65479f9f703

    http://travian-reports.net/my/report/65479f9f703
  8. Thread: Ww - race

    by RoTi
    Replies
    813
    Views
    35,049

    WW MIVEC dah drop 0.. defend sume dah clear.....

    WW MIVEC dah drop 0.. defend sume dah clear.. siap balik lagi hammer.
  9. Replies
    123
    Views
    6,563

    mcm mane nak gogogo MIVEC kalo bp ade 1 je... zzzz

    mcm mane nak gogogo MIVEC kalo bp ade 1 je... zzzz
  10. Thread: Ww - race

    by RoTi
    Replies
    813
    Views
    35,049

    BP Expandable kena rembat lg????? takleh naik laa...

    BP Expandable kena rembat lg????? takleh naik laa WW emperor.. muahahaha..
  11. Replies
    106
    Views
    6,348

    P-Wantat sudah takut ama ORKES????:eek::eek::eek:

    P-Wantat sudah takut ama ORKES????:eek::eek::eek:
  12. Replies
    757
    Views
    37,379

    tgu pop dah 0 baru report kluar. :D:D:D

    tgu pop dah 0 baru report kluar. :D:D:D
  13. Replies
    25
    Views
    1,434

    [AoW] :eek::eek::eek:

    [AoW] :eek::eek::eek:
  14. Replies
    150
    Views
    9,982

    huhuhuhu.. tamat sudah myx4.. jumpa lagi di myx6...

    huhuhuhu.. tamat sudah myx4.. jumpa lagi di myx6 yaa.. skip 1 season berehat.. SeLaMaT HaRi RaYa MaAf ZaHiR BaTiN..:D:D:D
  15. Thread: Ww race

    by RoTi
    Replies
    370
    Views
    21,457

    nah nih full report party kat WW putri bulan......

    nah nih full report party kat WW putri bulan... wakakakakaka....
    ...
  16. Thread: Ww race

    by RoTi
    Replies
    370
    Views
    21,457

    DsxNW dah takde hammer dah nak boom2 ww nih.....

    DsxNW dah takde hammer dah nak boom2 ww nih.. kalo ade pun sorang dua je.. Hajarr pun dgn confident naik kan lvl ww dgn pantas sbb dier pun tau enemy dah takde boomer. GoGoGo Hajar, abis kan terus.....
  17. Replies
    43
    Views
    2,176

    wow.. panjang cerita nya tuh om melvin.. hahaha.....

    wow.. panjang cerita nya tuh om melvin.. hahaha.. dah boleh buat movie moldymen.. :D:D
  18. Thread: Ww race

    by RoTi
    Replies
    370
    Views
    21,457

    uiks... aku mane de cun.. macho je. wakakakakaka..

    uiks... aku mane de cun.. macho je. wakakakakaka..
Results 1 to 18 of 22