Search:

Type: Posts; User: yazdan

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    58
    Views
    46,841

    perggggg bosan tahap gaban betul lah....

    perggggg bosan tahap gaban betul lah....
  2. Replies
    108
    Views
    15,134

    suram yang seram.... bosan ooooooooo

    suram yang seram.... bosan ooooooooo
  3. Thread: Ww - race

    by yazdan
    Replies
    813
    Views
    92,919

    takde WAR blh lah buat hammer besar ........

    takde WAR blh lah buat hammer besar ..... (rofl)(rofl)(rofl)(rofl)
    Cuba kalau WAR dari mua sampai habis server mana nak buat hammer besar...
  4. Replies
    757
    Views
    88,845

    dah musnah tak semesti nyer tak blh bikin balik...

    dah musnah tak semesti nyer tak blh bikin balik lor....
    :p
  5. Thread: NE yang HOT

    by yazdan
    Replies
    718
    Views
    78,991

    macam macam hal betul kat dalam forum... (rofl)...

    macam macam hal betul kat dalam forum... (rofl)
    baca dah tgk je... pastu wat tak tahu je... just play the game untill end.. tu pun kalau sampai habis... wakakakak

    kalau desa udah di cata bikin...
  6. Replies
    54
    Views
    6,943

    (rofl) wakakakakakak

    (rofl) wakakakakakak
  7. Replies
    156
    Views
    19,286

    betul betul tuh....

    betul betul tuh....
Results 1 to 7 of 7