Search:

Type: Posts; User: Kajai

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    1
    Views
    2,841

    Panduan Tentang Akaun :Advance (Wajib Baca)

    Tadi aku da siap guide ni, tapi aku tak pasti kenapa, tak keluar pun, jadi aku kena buat balik, memang....tapi sabar je la, masa aku
  2. Thread: Gaul : Ofensif

    by Kajai
    Replies
    1
    Views
    2,018

    Penutup: Oke dah habis, harap korang semua...

    Penutup:

    Oke dah habis, harap korang semua baca sampai habis, dan tambah apa yang kurang, tolak yang salah, kalau ada taipo atau silap taip mmcam ni < baca je.

    Tapi kalau ada taipo yang korang...
  3. Thread: Gaul : Ofensif

    by Kajai
    Replies
    1
    Views
    2,018

    Gaul : Ofensif

    Assalamualaikum, hai semua, aku ada guide yang aku nak kongsi, walaupun guide dia dah lama, tahun 2007 tak silap, korang boleh selitkan apa yang kurang dalam cara permainan korang.
    kalau ada sesiapa...
Results 1 to 3 of 11