Search:

Type: Posts; User: Dawi

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    53
    Views
    48,095

    macam mane nak rompak kalau kuar benda ni? ...

    macam mane nak rompak kalau kuar benda ni? Amaran! Jika anda meneruskan serangan ini, anda akan kehilangan perlindungan pemain baru serta merta.
  2. Replies
    2
    Views
    1,831

    hilang perlindungan!

    kenape bile kita nak srang keluar benda ni... Amaran! Jika anda meneruskan serangan ini, anda akan kehilangan perlindungan pemain baru serta merta.
  3. Replies
    61
    Views
    48,621

    x best la yg baru ni... pening kepale aq...

    x best la yg baru ni... pening kepale aq dibuatnye..
  4. Thread: LAman Web

    by Dawi
    Replies
    1
    Views
    1,565

    LAman Web

    bleh bg tau x laman web untuk tgk org aktif @ x?
  5. ko maki hamun je mh tu...........:mad:

    ko maki hamun je mh tu...........:mad:
  6. Replies
    1
    Views
    616

    Pelan Pembinaan Kuno

    macam mane nak dapat Pelan Pembinaan Kuno?
  7. Thread: Akedemi...

    by Dawi
    Replies
    11
    Views
    5,717

    Akedemi...

    kalau akademi dah tahap 20 dan dah selidik semua askar, patut ke aku robohkan untuk buat gudang lagi?
  8. Replies
    13
    Views
    6,092

    Perbendaharaan kena bina dekat setiap kampung...

    Perbendaharaan kena bina dekat setiap kampung ke???????????????????????????????????????????

    natar dah sampai!!!
  9. Replies
    13
    Views
    6,092

    Perbendaharaan tu ape?

    ape kegunanan Perbendaharaan???
    Perbendaharaan kena bina dekat setiap kampung ke?
  10. Replies
    9
    Views
    3,329

    lupa plak aku dah asaskan kampung baru guna...

    lupa plak aku dah asaskan kampung baru guna residen pada tahap 10
  11. Replies
    9
    Views
    3,329

    kenapa tak boleh buat pemimpin?

    residen dah tahap 10
    titik perhimpunana dah tahap 10
    akedemi dah tahap 20

    aku dah selidik pemimpin kenapa tak boleh buat pemimpin?:confused:
  12. Faundri Besi,Kilang Bata,Kilang Papan penting ke?

    Faundri Besi,Kilang Bata,Kilang Papan penting ke?
    aku tengok macam tak penting je... dia tambah produksi sikit je!
  13. Replies
    31
    Views
    2,180

    ooo thanks...

    ooo thanks...
  14. Replies
    31
    Views
    2,180

    aku nak tau ape maksud genjatan senjata?:confused:

    aku nak tau ape maksud genjatan senjata?:confused:
  15. Replies
    31
    Views
    2,180

    genjatan senjata tu ape?

    genjatan senjata tu ape?
  16. Replies
    24
    Views
    5,751

    ok... thanks..:rolleyes:

    ok... thanks..:rolleyes:
  17. Replies
    24
    Views
    5,751

    maksudnye askar aku mati atau tak?

    maksudnye askar aku mati atau tak?
  18. Replies
    24
    Views
    5,751

    tanaman negatif gila (-1000)

    dekat kampung kedua kita boleh tingkatkan tanaman sampai tahap 10, kalau kita dah tingkatkan semua tanaman sampai tahap 10,dan dah bina kilang bijiran dan kilang roti, pastu askar banyak makan sampai...
  19. Replies
    6
    Views
    790

    kalau kita hantar askar kat kampung orang, askar...

    kalau kita hantar askar kat kampung orang, askar tu makan tanaman kampung orang tu atau kampung kita???
  20. Replies
    6
    Views
    790

    :confused::confused::

    :confused::confused::
  21. susah la bina istana kat 15c...

    susah la bina istana kat 15c...
  22. Replies
    6
    Views
    790

    wira******************

    kalau aku simpan askar kat oasis produksi tanaman kat kampung aku akan turun ke?

    satu lagi... aku dah buat wira kat kampung pertama, boleh ke aku buat lagi satu wira kat kampung kedua?
  23. ok thanks..:)

    ok thanks..:)
  24. kayu, t liat, besi tak boleh upgrade ke tahap11?

    aku buat kampung baru... kampung tu 15c... aku dah upgrade kayu, t liat, besi sampai tahap 10, aku nak upgrade ke tahap 11 tapi tak boleh.. kenapa??? dia kata Kawasan Pembalakan dilanjutkan...
  25. Replies
    19
    Views
    17,738

    kepada yg pro gaul...

    tolng ajar aku main guna puak gaul...
Results 1 to 25 of 48
Page 1 of 2 1 2