Search:

Type: Posts; User: yazdan

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    58
    Views
    48,028

    perggggg bosan tahap gaban betul lah....

    perggggg bosan tahap gaban betul lah....
  2. Replies
    108
    Views
    17,144

    suram yang seram.... bosan ooooooooo

    suram yang seram.... bosan ooooooooo
  3. Thread: Ww - race

    by yazdan
    Replies
    813
    Views
    107,644

    takde WAR blh lah buat hammer besar ........

    takde WAR blh lah buat hammer besar ..... (rofl)(rofl)(rofl)(rofl)
    Cuba kalau WAR dari mua sampai habis server mana nak buat hammer besar...
  4. Replies
    757
    Views
    101,331

    dah musnah tak semesti nyer tak blh bikin balik...

    dah musnah tak semesti nyer tak blh bikin balik lor....
    :p
  5. Thread: NE yang HOT

    by yazdan
    Replies
    718
    Views
    90,894

    macam macam hal betul kat dalam forum... (rofl)...

    macam macam hal betul kat dalam forum... (rofl)
    baca dah tgk je... pastu wat tak tahu je... just play the game untill end.. tu pun kalau sampai habis... wakakakak

    kalau desa udah di cata bikin...
  6. Replies
    54
    Views
    7,914

    (rofl) wakakakakakak

    (rofl) wakakakakakak
  7. Replies
    156
    Views
    21,611

    betul betul tuh....

    betul betul tuh....
Results 1 to 7 of 7