Search:

Type: Posts; User: kualz

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. (hi)(rofl)(bow)

    (hi)(rofl)(bow)
  2. Replies
    108
    Views
    23,969

    http://travian-reports.net/my/report/976176a9fd2...

    http://travian-reports.net/my/report/976176a9fd2

    (party)(party)(party)
  3. Replies
    201
    Views
    46,459

    ya bro... d 1B banyak tu (rofl)(rofl)(rofl)(rofl)

    ya bro... d 1B banyak tu (rofl)(rofl)(rofl)(rofl)
  4. Replies
    201
    Views
    46,459

    GKP~ baru nak start mgu depan...(whew) .... svr...

    GKP~ baru nak start mgu depan...(whew) .... svr lepas TERpaling rugi... ;(:(:S(sweat)
  5. Replies
    201
    Views
    46,459

    mmg x raid bro.. harap sumber je... (chuckle)

    mmg x raid bro.. harap sumber je... (chuckle)
  6. Replies
    201
    Views
    46,459

    wahhh.... TERbaik ni (y)(y)(y)

    wahhh.... TERbaik ni (y)(y)(y)
  7. Replies
    15
    Views
    8,313

    x sabo nak start ni.....

    x sabo nak start ni.....
  8. Thread: Share password

    by kualz
    Replies
    25
    Views
    5,642

    huhhh (whew).... (bow)(bow)(bow)

    huhhh (whew).... (bow)(bow)(bow)
  9. Thread: Share password

    by kualz
    Replies
    25
    Views
    5,642

    :x segan nak share bro... hammer lg banyak dari...

    :x segan nak share bro... hammer lg banyak dari defend (chuckle)
  10. Replies
    37
    Views
    45,162

    jauh tuuu.....

    jauh tuuu.....
  11. Replies
    65
    Views
    17,287

    tahniah kpd semua pemenang....

    tahniah kpd semua pemenang....
  12. Replies
    757
    Views
    151,091

    Tahniah..... (bow)

    Tahniah..... (bow)
  13. Replies
    757
    Views
    151,091

    harap˛ habis sebelum raya... wakakakaaaa

    harap˛ habis sebelum raya... wakakakaaaa
  14. Replies
    83
    Views
    18,636

    ada la yg kogutan ni kali.......

    ada la yg kogutan ni kali.... (chuckle)(chuckle)(chuckle)
  15. Replies
    83
    Views
    18,636

    x lama lg taun baru cina ni... banyak...

    x lama lg taun baru cina ni... banyak YaaaaaaaaaamSeeeeeeeeengggg.......... (beer)
  16. Replies
    83
    Views
    18,636

    adehhh.... guni˛ lg tu.... (chuckle)

    adehhh.... guni˛ lg tu.... (chuckle)
  17. Replies
    410
    Views
    86,929

    try˛ je bro... :D

    try˛ je bro... :D
  18. Replies
    410
    Views
    86,929

    lega la ko serangge, tak yah bagi report kan.......

    lega la ko serangge, tak yah bagi report kan.... hehehee...:p:p... thanks Cisco :cool:
  19. Replies
    410
    Views
    86,929

    heheheheee.... ko 1st main svr ni ke?... pop...

    heheheheee.... ko 1st main svr ni ke?... pop paling besar pun akan gitau sekali le bro... ingatkan ko ni pro sangat, rupanya LOL gak.... huhuhuhuhuuu
  20. Replies
    410
    Views
    86,929

    ko tak reti baca ke?... betul la ko ni...

    ko tak reti baca ke?... betul la ko ni seranggeee... bila masa plak natar rank no.1... huahuahuahua :confused:




    pemain kecik je ko berani cata... heheheheee.... :D .. tunjuk le report ko...
  21. Replies
    410
    Views
    86,929

    ko dpt penyerang berjaya sbb p serang pemain yg...

    ko dpt penyerang berjaya sbb p serang pemain yg kecik˛ je, apa nak heran...

    mcm mana aku tak bangga, 3 kg pemain paling X dlm svr ni dah lenyap... hehehehee

    apa yg 3-0 tu bro?... yg aku tau 3...
  22. Replies
    410
    Views
    86,929

    http://travian-reports.net/my/report/377192db4bb,3...

    http://travian-reports.net/my/report/377192db4bb,3772063ce1d,377228f9d03,377234247b3,377241e9a75,37725d87734,377269d87e3,37727dfac5b,3772881c1da,37729045593


    [wave cata gap 2-3 snd sbb tenet lag]...
  23. Replies
    410
    Views
    86,929

    bro.. nsb baik ko gitau maksud eta tu, lama dah...

    bro.. nsb baik ko gitau maksud eta tu, lama dah aku tanya kat serange, dia tak jawab˛ .... :pwakakakakaaa




    ko nie asik post report org lain jee... report ko sendiri x de ke?....:o
  24. Replies
    410
    Views
    86,929

    ada gak bro ckit˛.... :D ...

    ada gak bro ckit˛.... :D

    http://travian-reports.net/my/report/379039720d6 :eek:

    http://travian-reports.net/my/report/37902a79e01 :eek:
  25. Replies
    410
    Views
    86,929

    pjmek ~ tin kosong memang kuat bunyi... ...

    pjmek ~ tin kosong memang kuat bunyi...

    serangge ~ ko tau tak apa eta tu...? LOL
Results 1 to 25 of 28
Page 1 of 2 1 2