Search:

Type: Posts; User: mim8|^_^

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Thread: Indonesia

    by mim8|^_^
    Replies
    432
    Views
    166,928

    apa kisah malaysia atau indonesia.. janji main...

    apa kisah malaysia atau indonesia.. janji main aja.. jom ramai2 main ts1.. still nak promote ni.. ^^
  2. xpaham... dalam bahasa plsss...

    xpaham... dalam bahasa plsss...
  3. Replies
    61
    Views
    48,633

    T4... so bad.. btol ke tu main travian... tiada...

    T4... so bad.. btol ke tu main travian... tiada ketenangan pun melihat dia punya graphic... dah sebulan lebih server mula... boleh kira sebelah jari aku msk dia punya map... gila lembap sgt2... dah...
  4. Replies
    226
    Views
    12,169

    time 4 sleep...haha

    time 4 sleep...haha
  5. Replies
    201
    Views
    12,371

    btol..sepi..

    btol..sepi..
  6. Replies
    10
    Views
    11,769

    aku rasa nak tolong dia kembangkan 1malaysia dia...

    aku rasa nak tolong dia kembangkan 1malaysia dia tu.. hehe,, semangat patriotik yg tggi masaf ni.. aku tabik ko masaf...
  7. Replies
    61
    Views
    48,633

    graphic dia x best.. bosannya.. nak tgk map pun...

    graphic dia x best.. bosannya.. nak tgk map pun mcm xtau dah.. tp sistem hero dia mmg best..haha
  8. Replies
    38
    Views
    26,379

    Poll: aku kat idx5 pun dual dgn 6 org... sorang x...

    aku kat idx5 pun dual dgn 6 org... sorang x larat.. ahahha.. tp best oo..
  9. Thread: Ebs?

    by mim8|^_^
    Replies
    446
    Views
    17,343

    ape-ape je lah berita ni... kalah gossip EPL...

    ape-ape je lah berita ni... kalah gossip EPL...
  10. Thread: NE yang HOT

    by mim8|^_^
    Replies
    718
    Views
    29,678

    saya respek sama ko belejek...(y) & (muscle)

    saya respek sama ko belejek...(y) & (muscle)
  11. Thread: Ebs?

    by mim8|^_^
    Replies
    446
    Views
    17,343

    ntah ni cerita dr mana ni... aku pun xtau......

    ntah ni cerita dr mana ni... aku pun xtau... |-)|-)
  12. Replies
    757
    Views
    37,442

    yang server lepas jangan di ingat lagi... ^_^

    yang server lepas jangan di ingat lagi... ^_^
  13. Replies
    757
    Views
    37,442

    (heidy)(heidy)

    (heidy)(heidy)
  14. Replies
    38
    Views
    26,379

    Poll: sekarang pun dah majoriti.. dah 94% dah tu......

    sekarang pun dah majoriti.. dah 94% dah tu... wkwkwkwk.. tp bru 30 org.. mana lg 3000 yg len.. :D:D:D
  15. Replies
    38
    Views
    26,379

    Poll: huhu..setuju dengan ace wolf.. kita try 1 season...

    huhu..setuju dengan ace wolf.. kita try 1 season dulu.. lagi cepat lagi bagus.. dah x sabar dah ni... ^_^
Results 1 to 15 of 16