Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 18 of 18

Thread: Menakluk Oasis Berpenduduk

  1. #11
    ak wild city
    Guest

    Default

    lvl 10 - oasis

    sekarang ni dah lvl 15 dah buat 4 kali serangan sampai O tentera alam masih lagi tak boleh tawan

    mode serangan normal tak boleh di pilih,kalu di pilih melalui titik perhimpunan pun tetap di tukar ke serbuan.

    oasis tu tak ada siapa yg punya....

  2. #12
    ak wild city
    Guest

    Default

    Nampak nyer memang tak ada org yg boleh jawap soalan aku ni.....6x serangan aku dah buat tetap tak leh tawan oasis tu sedangkan semua syarat aku dah ikut .......letih

    dah lvl15
    serang dengan wira
    lokasi dalam 7x7 peta

    masalah nyer kenapa tak boleh buat serangan normal sedangkan semua syarat telah dipatuhi?
    Last edited by ak wild city; 04-19-2009 at 05:23 AM.

  3. #13

    Default

    Ketika menyerbu oasis, hanya mod serbuan sahaja dibenarkan.

  4. #14
    ak wild city
    Guest

    Default

    sekarng ni saya nak tawan bukan nak serbu
    level 15 sepatutunya boleh tawan bukan nak serbuan masuk ni dah kalau kata terkeluar dari petak 2 oasis saya dah serang semua dah kosong tapi masih lagi tak boleh tawan setiap kali hantar mesti ngan wira soalanya kenapa tak boleh tawan

  5. #15

    Default

    Sila mesej saya Dunia Travian anda beserta dengan ID Pemain anda.

  6. #16
    kirua
    Guest

    Default

    Saya pon xpaham tapi setakat saya takluk oasis selama ini mmg pakai mod serbuan.

  7. #17
    Koperal GWTS's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    KK
    Posts
    93

    Default

    kalau oasis tu milik org kena tawan guna mode serangan normal..

    sitter hanya boleh melakukan serangan serbuan je.. tak leh guna normal attack.. ko sitter akaun tu ke?

  8. #18
    Koperal
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Serdang - Bangi - Cyberjaya
    Posts
    66

    Default

    Quote Originally Posted by ak wild city View Post
    Nampak nyer memang tak ada org yg boleh jawap soalan aku ni.....6x serangan aku dah buat tetap tak leh tawan oasis tu sedangkan semua syarat aku dah ikut .......letih

    dah lvl15
    serang dengan wira
    lokasi dalam 7x7 peta

    masalah nyer kenapa tak boleh buat serangan normal sedangkan semua syarat telah dipatuhi?
    Betul ke oasis tu dalam lingkungan 7x7 kampung... dan jangan salah faham dengan 7x7 tu... untuk pastikan oasis tu dalam lingkungan 7x7, sila ketengahkan peta dan tgk, bila dah tengahkan peta, oasis tu ada dalam peta atau tak... kalau takde... memang sampai natar ko serang pun takkan dapat tawan...!! cuba check semula...!!
    Travian =

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •