Page 7 of 7 FirstFirst ... 567
Results 61 to 68 of 68

Thread: Sebarang Solan

  1. #61
    Sarjan
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Kuala Lumpur and Malaysia
    Posts
    134

    Default

    Quote Originally Posted by budaktpg View Post
    ape fungsi naikan titik perhimpunan tu...
    kalu naik thp 3 ape beza ngn thp 2...heheh
    fungsi dia ialah lagi tinggi titik perhimpunan lagi banyak target diperolehi tarbil..
    tahap 10, tarbil boleh target semua bangunan kecuali gua, tukang batu dan perangkap..
    tahap 15, boleh bina gelanggang latihan, berfungsi untuk mempercepatkan perjalanan askar..
    tahap 20, tarbil boleh dapat 2 target serentak...

    < betulkan kalau saya silap >

  2. #62
    Lans Koperal bahabp's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Jangan Pandang Belakang!
    Posts
    53

    Default

    Quote Originally Posted by pyan View Post
    fungsi dia ialah lagi tinggi titik perhimpunan lagi banyak target diperolehi tarbil..
    tahap 10, tarbil boleh target semua bangunan kecuali gua, tukang batu dan perangkap..
    tahap 15, boleh bina gelanggang latihan, berfungsi untuk mempercepatkan perjalanan askar..
    tahap 20, tarbil boleh dapat 2 target serentak...

    < betulkan kalau saya silap >
    betul dah tu....

  3. #63
    Lans Koperal bahabp's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Jangan Pandang Belakang!
    Posts
    53

    Default

    aku ada soklan ni, berapa thp maksimum bang.kedutaan?? 20 betul ker. so klu seseorg tu jadi pengasas kpd persekutuan tu, dia dah bina kedutaan hingga tahap 20,maka keahlian dia hanya setakat 60 shj...Jadi boleh ker dia nak tambah keahlian lagi,mungkin dengan bina kedutaan di kg.lain...

  4. #64
    Leftenan Muda fumakiller's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    On The WaY To HeAVen
    Posts
    367

    Default

    maximum dalam satu alliance ialah 60 org
    nanti jadi terlalu kuat kalau ramai sgt ahli

  5. #65
    Kiva
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by bahabp View Post
    aku ada soklan ni, berapa thp maksimum bang.kedutaan?? 20 betul ker. so klu seseorg tu jadi pengasas kpd persekutuan tu, dia dah bina kedutaan hingga tahap 20,maka keahlian dia hanya setakat 60 shj...Jadi boleh ker dia nak tambah keahlian lagi,mungkin dengan bina kedutaan di kg.lain...
    bese dorang akan bt wing...kalau tak silap la...huhuhu

  6. #66
    Lans Koperal bahabp's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Jangan Pandang Belakang!
    Posts
    53

    Default

    Quote Originally Posted by Kiva View Post
    bese dorang akan bt wing...kalau tak silap la...huhuhu
    OIC...patut ada banyak wing...tapi chicken wing jugak yg sedap

  7. #67
    Leftenan Muda fumakiller's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    On The WaY To HeAVen
    Posts
    367

    Default

    biasanya ada saja wing
    tapi xpernah tlg pun
    aku dah selalu kena
    mintak tlg tapi xde org yg dtg..

  8. #68
    Lans Koperal bahabp's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Jangan Pandang Belakang!
    Posts
    53

    Default

    Quote Originally Posted by fumakiller View Post
    biasanya ada saja wing
    tapi xpernah tlg pun
    aku dah selalu kena
    mintak tlg tapi xde org yg dtg..
    biasala tu..jgn kata wing,konfederasi/PTA pun sama gak... Bila mintak tolong jer mcm2 alasan...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •