Results 1 to 5 of 5

Thread: pasal puak teuton..

  1. #1

    Talking pasal puak teuton..

    hi sy bru lg main travian ni..tak tau la sbelum ni penah ade pasal hal ni..sy nak tanye..puak teuton bole mencuri 1/3 simpanan gua kan? tp knape bl aku g raid ashik dpt 0 je resource..bole sesape trangkan?? huhu tq...

  2. #2

    Default

    dah x ade resos le tu. org lain dah ambik / gua dia lagi banyak

  3. #3
    Koperal
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Serdang - Bangi - Cyberjaya
    Posts
    66

    Default

    dia lebih kurang gini...
    katakan kampung ko raid tu gaul ada 1 gua [kapasiti 2k] dan gudang+jelapang 1700...

    1/3 gua = 666 sumber

    ko hanya mampu bawa balik sumber bila simpanan dalam gunang dalam kampung melebihi 1334...!!
    tu contoh 1 gua... kalau dia ada 2 gua...!! memang ko tak dapat apa apa...!!
    Travian =

  4. #4
    Lans Koperal ZeroEx's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    Sabah
    Posts
    43

    Default

    Baik farm rom daripada farm gaul .. buang masa jer klu dia bnyk gua..

  5. #5
    limit's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Atas Bumi Allah
    Posts
    133

    Default

    Quote Originally Posted by ZeroEx View Post
    Baik farm rom daripada farm gaul .. buang masa jer klu dia bnyk gua..
    Gaul byk gak sumber.skali dpt cata Gua de.. bahagia..

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •