Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 15 of 15

Thread: Raiding Oasis

  1. #11
    aminleo1412
    Guest

    Default

    saya pernah jugak kot kene mcm nih...mula2 saya serang oasis.terdapat banyak jugak la askar alam kat dalam...kali kedua saya serang askar alam semakin berkurangan...selepas itu saya tggu dalam beberapa minit..kira lama jugak la..apabila saya buat serangan ketiga meggunakan hero dan beberapa askar,askar alam didalam oasis itu seperti penuh seperti sedia kala(banyak kembali seperti serangan pertama saya)..mungkin revive kot..tak pasti la.... ...askar alam kat dalam oasis tuh ada revive ker...contoh kalau kita serang jer oasis tuh tp x tawan...ade ker masa dia akan penuh balik..

  2. #12
    Pegawai Waren II cedia7891's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    n9
    Posts
    201

    Default

    Quote Originally Posted by aminleo1412 View Post
    saya pernah jugak kot kene mcm nih...mula2 saya serang oasis.terdapat banyak jugak la askar alam kat dalam...kali kedua saya serang askar alam semakin berkurangan...selepas itu saya tggu dalam beberapa minit..kira lama jugak la..apabila saya buat serangan ketiga meggunakan hero dan beberapa askar,askar alam didalam oasis itu seperti penuh seperti sedia kala(banyak kembali seperti serangan pertama saya)..mungkin revive kot..tak pasti la.... ...askar alam kat dalam oasis tuh ada revive ker...contoh kalau kita serang jer oasis tuh tp x tawan...ade ker masa dia akan penuh balik..
    err..mungkin menatang kat dlm tu dah beranak-pinak kot

  3. #13
    Lans Koperal bahabp's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Jangan Pandang Belakang!
    Posts
    53

    Default

    Quote Originally Posted by cedia7891 View Post
    err..mungkin menatang kat dlm tu dah beranak-pinak kot
    memang askar alam tu akan bertambah semula apabila kita tinggal lama selepas serangan pertama/kedua.... samada dia kembali pd jumlah asal atau separuh..aku pernah mengalaminya...

  4. #14
    aminleo1412
    Guest

    Default

    Mungkin askar alam kat dalam oasis tuh ade masanya untuk revive...contohnyer macam ni la..tepat pukul 12 malam jer askar alam hidup balik serta merta....x pasti..mungkin mod boleh jawab...

  5. #15
    limit's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Atas Bumi Allah
    Posts
    133

    Default

    Dari apa yg aku tawu..sekerap ko raid oasis tu..makin byk askar alam akan muncul/hidup..dan makin kuat..Mod lain?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •