Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 28

Thread: nk pindah ibu kota

  1. #1
    spirit
    Guest

    Default nk pindah ibu kota

    sorylah kalu soalan ni dah ada kat forum..

    nak tanya...

    sy dah ada 3 kg n ada 1 istana dan 1 residen..tp sy nak buat istana kat kg yg ada 15 tanaman..kira nak tukar ibu kota jee..macamane nak buat ek???

  2. #2

    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    459

    Default

    Quote Originally Posted by spirit View Post
    sorylah kalu soalan ni dah ada kat forum..

    nak tanya...

    sy dah ada 3 kg n ada 1 istana dan 1 residen..tp sy nak buat istana kat kg yg ada 15 tanaman..kira nak tukar ibu kota jee..macamane nak buat ek???

    kamu kene bina istana di kg yg ada 15 tanaman 2
    dan lpas bina,,,istiharkan sbgai ibu kota

    sebelum bina istana di kg yg ada 15 tanaman 2
    kamu kne runtuh kan istana di kampong yang dh de istana 2


  3. #3
    spirit
    Guest

    Default

    mcmane nak runtuhkan??

  4. #4

    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    459

    Default

    Quote Originally Posted by spirit View Post
    mcmane nak runtuhkan??
    kamu kne de bangunan utama tahap10
    bru leh rntuh kan istana 2


  5. #5

    Default

    Quote Originally Posted by spirit View Post
    sorylah kalu soalan ni dah ada kat forum..

    nak tanya...

    sy dah ada 3 kg n ada 1 istana dan 1 residen..tp sy nak buat istana kat kg yg ada 15 tanaman..kira nak tukar ibu kota jee..macamane nak buat ek???
    ko leh wat camane aku_me cadangkn 2 tp ko kene pk baik2 sbelum ko tuka ibu kota.coz kg asal ibukota ko 2 akn trun almost sume bgunan nye lvl.so.....pikir2kan lah dan slamat bermain.....

  6. #6
    spirit
    Guest

    Default

    ia akan turun sampai tahap 10 je kan...xpelah berkorban ckit supaya kg yg ada 15 ladang ni bleh menampung byk askar..

  7. #7

    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    459

    Default

    yup trun smpai thap 10 jer....
    bagus kena brkorban
    huhuhuhu


  8. #8
    Leftenan darkfox95's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Pasir Mas, Kelantan, Malaysia, Asia, Earth, Solar System, Milky Way, Universe. (Anything I Miss?)
    Posts
    408

    Default

    berkorban apa saja~~~~ harta ataupun nyawa~~~~

    heheh tu la motto kalau nak main travian.... berkorban dari segi res x cukup kena gak gadaikan nyawa askar untuk mempertahankan nanti org paw sumber x leh upkan residen heheheh

  9. #9
    men98
    Guest

    Thumbs up

    baik ko pikirkan dulu.....tapi,kg ko turun 10 je kan...
    baik ko korban untuk latih banyak askar lagi
    hahahah..........

  10. #10
    Leftenan darkfox95's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Pasir Mas, Kelantan, Malaysia, Asia, Earth, Solar System, Milky Way, Universe. (Anything I Miss?)
    Posts
    408

    Default

    10 apanya.... kekadang 1 lvl 3 pop naik daa

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •