Results 1 to 7 of 7

Thread: Camne nak dapat.....

  1. #1
    faiz_54464
    Guest

    Post Camne nak dapat.....

    Camne nak dapat aska alam?
    rase cam kuat je aska alam

  2. #2
    Leftenan acap2405's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    ..
    Posts
    463

    Default

    kita boleh mendapat askar alam melalui pakcik tua yakni yang kita dapat ialah seekor tikus.
    tikus nih tidak boleh dihantar untuk meyerang dan tidak boleh dipindah ke kg lain.

    kita tidak boleh memilik askar alam yang lain..

    jawpan ringkasnya:tidak boleh
    you're something beautiful a contradiction
    I wanna play the game
    I want the friction

    you will be the death of me

    [VeritaS VinciT]
    [[SeireitaI RO]]


  3. #3
    Sarjan azroy's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    PD
    Posts
    109

    Default

    sori la bro...askar alam tu jaga oasis aje..kita cuma boley main askar 3 puak tu aje...
    ..cukup makan, cukup pakai, boley simpan sket...ok arr..!!

    ..who dares win..!!

  4. #4
    Leftenan Muda fumakiller's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    On The WaY To HeAVen
    Posts
    367

    Default

    kalau nk jugak,
    ko gi hantar cadangan kat syarikat yg wat travian ni
    suruh diaorg buat puak askar alam pulak..

  5. #5
    Staff Sarjan Anwaruddin's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    137

    Default

    pd aku xkuat pun askar alam ni..hehehe...askar alam hanya de di oasis jer...

  6. #6

    Default

    Quote Originally Posted by Anwaruddin View Post
    pd aku xkuat pun askar alam ni..hehehe...askar alam hanya de di oasis jer...
    Cuba tawan satu oasis sendiri tanpa bantuan sesiapa. Saya rasa pendapat bro tentang kekuatan askar alam akan berubah

  7. #7
    Koperal arrancar's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Gombak, Selangor, Malaysia, Asia, Earth, Milky Way?
    Posts
    55

    Default

    aah,,

    askar alam mustahil untuk dimiliki,,
    kecuali tikus ar,,

    xleh nak train atau recruit,,
    You type fast, you'll die faster
    Current Activity
    ~SQLi-ing?


    Help me? God will bless you

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •