Results 1 to 10 of 10

Thread: siiter

  1. #1

    Default siiter

    hi
    just nak tanya,kalu jadi sitter, boleh pindah resos tak ke kmpg kite?

  2. #2
    Leftenan acap2405's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    ..
    Posts
    463

    Default

    tak boleh...
    you're something beautiful a contradiction
    I wanna play the game
    I want the friction

    you will be the death of me

    [VeritaS VinciT]
    [[SeireitaI RO]]


  3. #3

    Default

    yes, you can move the resources to your own village but there is limit, if you exceed the limit, the multihunter will lock your account..

  4. #4

    Default

    yeke,boleh pindah?berapa limitnye?tp kalu guna dagang,boleh tak?
    kat mane nak dptkan maklumat tu ek,aku cari xjumpe

  5. #5
    Sarjan Kertaspasir's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    di pasir pantai y putih2 warna nya
    Posts
    105

    Default

    limitnya hanya untuk 1 jam resourse

    jadi kalau 1 jam dpt 300 crop>> hanya 300 crop jer dibenarkan hantar

    dagang boleh~~

    tapi 1:1 lar>>

    berapa banyak pun boleh>> cuma trade seimbang>> 1:1

    to success >> always positive

  6. #6
    Lans Koperal zombi's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Qelate
    Posts
    56

    Default

    Quote Originally Posted by Kertaspasir View Post
    limitnya hanya untuk 1 jam resourse

    jadi kalau 1 jam dpt 300 crop>> hanya 300 crop jer dibenarkan hantar

    dagang boleh~~

    tapi 1:1 lar>>

    berapa banyak pun boleh>> cuma trade seimbang>> 1:1

    selain2 jgk x blh melebihi 3 hari cthnya semalam,hari ni n esok..lebih kemungkinan dalam perhatian MH..huhuhu
    btolkan kalu salah k...
    Alamak!!!!

  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by zombi View Post
    selain2 jgk x blh melebihi 3 hari cthnya semalam,hari ni n esok..lebih kemungkinan dalam perhatian MH..huhuhu
    btolkan kalu salah k...


    betul ker??mod boleh jelaskan....thanks

  8. #8
    hatake_kakashi's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Key ILL
    Posts
    175

    Default

    Dalam tempoh 24 jam, pemindahan sebelah pihak dengan pemain lain mestilah tidak melebihi 1 jam produksi sumber, termasuk transaksi pasar. Satu jam produksi sumber ialah jumlah produksi sumber semua kampung dalam tempoh 1 jam tanpa menolak senggaraan untuk askar-askar.

    namun anda boleh menhantar setiap hari asalkan mengikut peraturan diatas.....

    syarat in tidak tertakluk kepada kampung-kampung sendiri(kampung sendiri ikut suka la nk anta brape banyak pon)
    Forum RULES @ Drop Me Message @ Reputate ME
    SIMPLE LIFE MEANS SIMPLE THING TO DO

  9. #9
    men98
    Guest

    Default

    ooo.....camtu...terima kasih

  10. #10
    Sarjan Kertaspasir's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    di pasir pantai y putih2 warna nya
    Posts
    105

    Default

    owh

    pasar pun termasuk>>

    thx~~ ilmu baru2
    to success >> always positive

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •