Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11

Thread: Penyerang atau Pembela

  1. #1

    Default Penyerang atau Pembela

    pada masa pendaftaran, kita kena pilih nak jadi penyerang atau pembela.

    apakah implikasinya jika kita memilih mendaftar sebagai penyerang atau pembela?

    adakah apa2 kelebihan dan dan kemudaratannya?

    tq.

  2. #2
    Pegawai Waren II
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    193

    Default Sejak bila?

    Uh.. sejak bila kita kena pilih nak jadi penyerang atau pembela?

    Setahu saya yang kita pilih selepas mendaftar di server ni adalah kaum apa yang kita nak main, dan di kawasan mana kampung kita akan wujud.

  3. #3
    Pegawai Waren II cedia7891's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    n9
    Posts
    201

    Default

    tu la,aku pun pelik..
    mane ko jumpa tu??
    my1 just restart...
    http://www.travian.com.my/?uc=my1_655
    -i cant support res now,but later
    -i can teach u
    -choose (-,+)

  4. #4

    Default memang otai la korang

    salah saya,

    bukan masa mendaftar,

    tapi masa kita sedang melakukan arahan:o

    dimana cartoon tu tanya kita nak jadi apa? penyerang atau pembela?

  5. #5

    Default

    saye cadangkan jadi penyerang.kerane jike anda menjadi pembela,serangan anda tidak kuat.

    _____
    betol ke?
    SPAMMING ARE GOOD FOR ME

    HAHAHA DONT ANGRY IT JUST JOKE
    JUST JOKE!!!!!
    HAHAHA


  6. #6
    Leftenan darkfox95's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Pasir Mas, Kelantan, Malaysia, Asia, Earth, Solar System, Milky Way, Universe. (Anything I Miss?)
    Posts
    408

    Default

    Mana ada dia tulis Penyerang atau Pembela... Dia tulis... Tentera atau Ekonomi....

    Lebih baik pilih ekonomi... sebab pada masa tu anda boleh membeli sumber2 untuk membangun....

  7. #7

    Default

    be a fighter... this is how u can stay alive in the Travian world...

    is you choose Peserang... u will start making askar and then you can rob...

  8. #8

    Default

    Quote Originally Posted by darkfox95 View Post
    Mana ada dia tulis Penyerang atau Pembela... Dia tulis... Tentera atau Ekonomi....

    Lebih baik pilih ekonomi... sebab pada masa tu anda boleh membeli sumber2 untuk membangun....
    saya lah yang salah tu.

    tapi mungkin ini jawaban yg saya nak tau. terima kasih

  9. #9
    Pegawai Waren II cedia7891's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    n9
    Posts
    201

    Default

    kalo ko rasa ko aktif-pilih tentera
    boleh serang org

    kalo x aktif-pilih ekonomi
    ade askar pun xguna kalo x serang
    my1 just restart...
    http://www.travian.com.my/?uc=my1_655
    -i cant support res now,but later
    -i can teach u
    -choose (-,+)

  10. #10
    Leftenan acap2405's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    ..
    Posts
    463

    Default

    lol..
    yang pakcik travian ckap tuh tak penting..
    yang penting cara kta mainkan akaun tuh..
    tuh yang penting...
    klau ko pilih ekonomi tapi suka raid orang..
    ko rasa ko tuh dalam golongan maner..
    ekonomi ke peyerang??
    you're something beautiful a contradiction
    I wanna play the game
    I want the friction

    you will be the death of me

    [VeritaS VinciT]
    [[SeireitaI RO]]


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •