Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 26

Thread: Serangan serentak

  1. #11
    Leftenan syazim's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    PUTRAJAYA
    Posts
    330

    Default

    ohh klu camtuh mcm ape yg aku ckpkat #8
    "Do you know what's worth fighting for When it's not worth dying for?"


    haha.. mcm2..

  2. #12

    Default

    pew c-lass men bnde nh...bwt abeh mse jew.....

  3. #13

    Default

    aku perna lihat serangan seperti tu,kalau serangan A dan C adalah sama contohnya :
    A = 00:00:01
    C = 00:00:01

    bermakna kg B mendapat serangan yang sama d masa 00:00:01
    tapi serangan ni mesti juga ada yang masuk dulu,dan dia tidak akan menyerang serentak.dia mesti ada yang masuk terlebih dahulu contohnya A menyerang mode normal dan dan C juga menyerang mode normal,d antara A or C mesti ada yang masuk dulu,sekiranya A masuk dulu,C tidak akan mendapat apa2 serangan termasuk resources..^_^

  4. #14
    Prebet PemainTravian's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Malaysia
    Posts
    16

    Default

    Heh,pelbagai pandangan dan komen sudah diperoleh.Nampaknyer soalan ni macam soalan matematik yang teramat susah giler.

    Walaubagaimanapun,terima kasih kerana sanggup meluangkan masa,mata,akal dan otak dengan soalan ni.
    There are no mysteries that cannot be solved.



  5. #15
    Pegawai Waren II TeUtoN gRzzZz's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    TeReNggANu
    Posts
    179

    Default

    soalan dah terjawab,moderater close thread

  6. #16
    Mejar daniellebonanno's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Damansara,Kuala Lumpur
    Posts
    569

    Default

    wahh.dah jadi partner moderator kau ni

    hahaha

  7. #17
    Pegawai Waren II TeUtoN gRzzZz's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    TeReNggANu
    Posts
    179

    Default



    sorry ye kalu spam ni

  8. #18

    Default

    A dan C akan serang B

    siapa yang serang B dulu pula bergantung kepada siapa yang lebih awal hantar serangan mereka, yang hantar awal akan serang dulu

    contoh:

    A ambil masa 30 minit untuk sampai ke B
    C ambil masa 25 minit untuk sampai ke B

    A hantarkan serangan ke B dahulu, dan selepas 5 minit C hantar serangan ke B, kedua serangan ini akan sampai pada masa yang sama, tapi serangan A akan menyerang terlebih dahulu dari serangan C

    aku 100% confirm

  9. #19
    Leftenan syazim's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    PUTRAJAYA
    Posts
    330

    Default

    Quote Originally Posted by travianaddict View Post
    A dan C akan serang B

    siapa yang serang B dulu pula bergantung kepada siapa yang lebih awal hantar serangan mereka, yang hantar awal akan serang dulu

    contoh:

    A ambil masa 30 minit untuk sampai ke B
    C ambil masa 25 minit untuk sampai ke B

    A hantarkan serangan ke B dahulu, dan selepas 5 minit C hantar serangan ke B, kedua serangan ini akan sampai pada masa yang sama, tapi serangan A akan menyerang terlebih dahulu dari serangan C

    aku 100% confirm
    wahai sedare, kite kat sini tgh bincang psl serangan serentak , bukan serangan lewat 5 minit...

    tapi tu la.... mungkin hanya 0.00001 akan berlakunya serangan serentak...
    so xyah la korang risau sgt psl hal ni
    "Do you know what's worth fighting for When it's not worth dying for?"


    haha.. mcm2..

  10. #20
    Prebet PemainTravian's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Malaysia
    Posts
    16

    Default

    So,conclusionnyer,takyah risau lah pasal problem ni.Peluang untuk ia berlaku ialah 5% jer.Apa kata kita tutup jer forum nie?
    There are no mysteries that cannot be solved.



Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •