Results 1 to 7 of 7

Thread: penghulu/senator

  1. #1
    Lans Koperal markpitz's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Kuala Terengganu, My
    Posts
    34

    Post penghulu/senator

    kalau nak serang sesuatu kampung dengan penghulu/senator
    kena hantar askar pengiring tak?

    sebab saya dah try serang dengan penghulu saja kat kampung tu yang tiada askar
    kemudian saya terima laporan mengatakan tiada askar-askar kembali-kerugian 1 penghulu
    warr,nt bt dh la mhl,mati sia2je:o

  2. #2
    Leftenan Muda fumakiller's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    On The WaY To HeAVen
    Posts
    367

    Default

    kalau xnk penghulu tu mati, kena hantar sekali dgn askar
    kalau boleh jgn sikit sangat askar tu..

  3. #3
    Green7
    Guest

    Default

    ni lar bile dh kayer sangat...
    penghulu pon antar free2 jer nyerang kg lain
    Last edited by Green7; 09-15-2009 at 02:50 PM. Reason: salah eja

  4. #4
    Staff Sarjan alquoira's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Malaysia
    Posts
    166

    Cool

    Nak antar penghulu, bawak lar askar beribu.. SAFETY first..

  5. #5

    Default

    nak tanya skit.. saya dah hantar dalam 1.5k askar + wira + pemimpin tp balik xde ape2 kesetiaan musuh diturunkan.. dah guna dua cara normal dgn serbuan.. tp sama jgk.. leh tau mcm ne cara dia?

  6. #6

    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    459

    Talking

    Quote Originally Posted by wan2579 View Post
    nak tanya skit.. saya dah hantar dalam 1.5k askar + wira + pemimpin tp balik xde ape2 kesetiaan musuh diturunkan.. dah guna dua cara normal dgn serbuan.. tp sama jgk.. leh tau mcm ne cara dia?
    cuba check balik
    dah musnahkan ke Residen/Istana
    klau kampong tu masih ade Residen/Istana ada tidak boleh turun kan kesetiaan kampong itu
    klau belum musnah kan,,,ape lagi,,,hancurkan Residen/Istana dulu


  7. #7

    Default

    betul... betul... (Upin_Ipin mode)

    Residen atau pon istana harus ko musnahkan dulu... barulah dapat sekehendak hati ko buat conqur tu kg.


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •