Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: masalah takluk oasis

  1. #1
    Lans Koperal markpitz's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Kuala Terengganu, My
    Posts
    34

    Post masalah takluk oasis

    saya dah cuba menyerang oasis dengan mengunakan wira
    tetapi wira itu balik semula
    oasis tersebut berada 7 petak dari kampung saya
    boleh tolong terangkan kenapa

  2. #2
    Pegawai Waren II TeUtoN gRzzZz's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    TeReNggANu
    Posts
    179

    Default

    mungkin askar alam tu ade lagi

  3. #3
    Lans Koperal markpitz's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Kuala Terengganu, My
    Posts
    34

    Default

    dh xde daa
    sebelum ni sy pun ada srg dgn askar2, askar2 alam tu smua dh mati-tiada langsung
    lagi pun kalau ada binatang, mesti wira ak dh terkorban, xkn balik smula kot...

  4. #4
    Pegawai Waren II cedia7891's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    n9
    Posts
    201

    Default

    Quote Originally Posted by markpitz View Post
    saya dah cuba menyerang oasis dengan mengunakan wira
    tetapi wira itu balik semula
    oasis tersebut berada 7 petak dari kampung saya
    boleh tolong terangkan kenapa
    7 petak dari kampung ke dlm 7 petak 7x7 ko??
    my1 just restart...
    http://www.travian.com.my/?uc=my1_655
    -i cant support res now,but later
    -i can teach u
    -choose (-,+)

  5. #5
    Prebet PemainTravian's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Malaysia
    Posts
    16

    Default

    Rumah agam wira dah tahap 10?
    There are no mysteries that cannot be solved.



  6. #6
    Kapten J1ra1ya's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    my3
    Posts
    555

    Default

    Masalahnya mungkin ada 2....

    Satu rumah agam wira belum mencecah level 10....
    Dan masalah kedua yang rasanya lebih jelas kelihatan....
    Oasis tu berada 7 petak dari desa yang nak ditawan....
    Yang tuh dah keluar dari kawasan 7x7....

    Kawasan 7x7 kalau nak tau dengan jelas....
    Letak kg tuh di tengah peta....
    Apa yang nampak dalam peta tuh saja yang dinamakan 7x7....
    Hanya oasis dalam lingkungan tuh boleh ditawan....

    Senang kira 3 petak ke utara, selatan, timur dan barat.....

  7. #7
    Lans Koperal markpitz's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Kuala Terengganu, My
    Posts
    34

    Default

    err
    kalau 7 petak dr kampung bmakna 14 x 14 la
    erm dlm 7 x 7 petak, mana ada oasis kt situ:o
    thnks ya cedia7891 for ur info

  8. #8
    Kapten J1ra1ya's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    my3
    Posts
    555

    Default

    Quote Originally Posted by markpitz View Post
    err
    kalau 7 petak dr kampung bmakna 14 x 14 la
    erm dlm 7 x 7 petak, mana ada oasis kt situ:o
    thnks ya cedia7891 for ur info
    Kena cari kawasan lain la buat kg baru....
    Kalau nak takluk oasis....

  9. #9

    Default

    Quote Originally Posted by markpitz View Post
    saya dah cuba menyerang oasis dengan mengunakan wira
    tetapi wira itu balik semula
    oasis tersebut berada 7 petak dari kampung saya
    boleh tolong terangkan kenapa
    suai lah tu.... 7 petak dr kg same dengan 14x14 petak tu...

    mane bole oasis tu takluk.... ko cari yg 3 petak dari kg ko je, = 7x7 baru bisa di takluk.


    CMIIW (Correct Me If I'm Wrong)

  10. #10

    Default

    I think this thread is clear enough....

    Problem Solve.... so Moderator, please close this thread.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •