Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 26

Thread: perangkap

  1. #1

    Default perangkap

    mcm mane nk wat perangkap???

  2. #2
    Lans Koperal
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    44

    Default

    Titik Perhimpunan Tahap 1 baru boleh bina Pemerangkap....lepas dah bina nanti ko klik Pemerangkap tu baru boleh buat perangkap tu...

  3. #3
    Kapten
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    ipoh.... dont know... in perak... still don know.... malaysia.... still dont know... u r not a human
    Posts
    458

    Default

    aku bagi tips.....
    kalo ko gaul....
    buat pemerangkap bersama gua.....

  4. #4
    Leftenan syazim's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    PUTRAJAYA
    Posts
    330

    Default

    Quote Originally Posted by ajip3 View Post
    mcm mane nk wat perangkap???
    makin tinggi tahap pemerangkap anda, makin byk perangkap boleh dilatih....
    slmt mencuba..
    "Do you know what's worth fighting for When it's not worth dying for?"


    haha.. mcm2..

  5. #5
    Prebet
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Selangor
    Posts
    12

    Default

    Quote Originally Posted by cyber View Post
    aku bagi tips.....
    kalo ko gaul....
    buat pemerangkap bersama gua.....
    boleh gabung 2 item ni ker bro??

  6. #6

    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    459

    Default

    Quote Originally Posted by kay01 View Post
    boleh gabung 2 item ni ker bro??
    maksud die.....
    nak buat pemerangkap....
    buat la gua sekali...
    sumber selamat la ciket walaupon askar musuh tu dapat lari dari pemerangkap....


  7. #7
    Prebet
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Selangor
    Posts
    12

    Default

    owhhh ok2 faham2.....
    klu terlepas pun x byk la kena curikan hehehe

  8. #8
    Kapten
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    ipoh.... dont know... in perak... still don know.... malaysia.... still dont know... u r not a human
    Posts
    458

    Default

    tips paling berguna...
    buat pemerangkap ngan gua....
    buat 200 askar....
    bayangkan ada 500 askar nak serang.....
    apa keputusan anda....
    kalo aku gaul sure aku lawan....
    mula mula aku dah ada pemerangkap tahap 20....
    boleh buat 400 perangkap....
    kemudian 100 askar lagi akan bebas lagi untuk lawan kita....
    waktu tu dengan 200 askar termasuk wira...
    serang 100 askar dia.....
    sure ko menang peperangan ini dan wira ko naik pangkat...
    dan lepaskan 400 askar yg terperangkap dann....
    400/60=6 4/6 jam
    6 jam 40 minit jer ko dah dapat balik 400 perangkap ko tu...
    buat cam tu jer hingga ko kuat untuk
    defend diri ko sendiri......
    lagi satu.... kepada sesiapa yg rasa gaul special....
    jangan fikir....
    macam teuton yg ada kilang bir....
    dan rom yg ada palung kuda....
    gaul juga ada pemerangkap

  9. #9

    Default

    askar musuh yang terperangkap tu siapa yang bagi makan ?

    pemilik perangkap atau penyerang yang terperangkap?

  10. #10
    Kapten J1ra1ya's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    my3
    Posts
    555

    Default

    Quote Originally Posted by Pak Mustapo View Post
    askar musuh yang terperangkap tu siapa yang bagi makan ?

    pemilik perangkap atau penyerang yang terperangkap?
    penyerang.....

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •