Page 2 of 24 FirstFirst 123412 ... LastLast
Results 11 to 20 of 234

Thread: ally NKI ??siapa pengasas ?siapa mereka??

  1. #11
    Koperal otok's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Gombak
    Posts
    75

    Default

    biarkan la dorg.
    eh NKI war dengan 2 ally wing 7Crz je ke?
    ingat ada satu tambahan ally lagi kn?

  2. #12
    Lans Koperal
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Klate
    Posts
    26

    Default

    haha..mst korg sume tkot ngan pop besar@ally besar kn?haha..korg try serang ally plg besar..dorg sume pnakot..rmai yg msuk ally kuat sbb nk main simcity..try chief kmpg dorg...cmfem ckit je aska dorg sbb ally besar sbnarnye kurg teamwork n ssh nk handle..

  3. #13
    hatake_kakashi's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Key ILL
    Posts
    175

    Default

    Quote Originally Posted by Someone77 View Post
    bro saya bkn nk malu kan konfdasi saya sendiri... tp nape ally kecik mcm 2 leh porak peranda kan ally yg ramai player nye... id sya bukit golan... bukan kah ally yg besar ptt ramaii backup....
    kami kecewa sbb si kecik mcm 2 kita x leh handle

    dalam travian...kekuatan sesebuah ally tidak boleh dikira samada kecik atau besarnya ally itu....tapi ianya lebih kepada muafakat di antara ahli.......oleh kerana itu ally NKI ini tiada ketua atau apa2 jua jawatan kerana dengan begitu semangat setiakawan lebih mudah dibina berbanding sikap tubuh dan perintah ally lain.....dalam hal ini selalunya para MT akan tergolong dari ahli yang puya pop besar dan suka mengarah kepada yang kecil.....jika sudah begini....sebagai player kecil yang tentunya bersal dari seluruh dunia akan merasa seperti orang suruhan.....kami tidak kisah sekiranya tewas kerana bagi kami andalah yang tewas....tewas dengan MUAFAKAT KAMI.....adakah ada tidak merasa malu?4 ally besar yang sepatutnya jika wujud muafakat diantara mereka,sudah pasti kami sudah lama hancur.....namun,apa jadi?fikir2 lah.....

    HANYA MENCARI KAWAN DALAM TRAVIAN......
    Forum RULES @ Drop Me Message @ Reputate ME
    SIMPLE LIFE MEANS SIMPLE THING TO DO

  4. #14

    Cool

    Quote Originally Posted by Head View Post

    tak dapat lawan ke?? wakakakaa.. kalau la aku dari ally 7Cz.. aku malu sbb tak dapat hancurkan ally keci nii...wakakkakakkaa...

    malu..
    memalukan!!!
    hahahhaa..
    lol..
    sabaq la sat..
    perang pn xabis la..
    kalut2 nk p mana

  5. #15
    Sarjan
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    109

    Default

    ini lah dinamakan kecik2 cili padi....
    tp btul gak...2 wing cz tu kalau ader teamwork...dah lama kojol NKI nie...
    tp ape kan daya...dorg takder bende tu...
    tu yg ssh...
    last dorg di perlekehkan....
    2 big ally lawan 17 org...
    dan NKI telah bukti kan 17 org bukan calang org
    dorg bukan senang tuk di jinakkan...

  6. #16
    Koperal
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    RUSSIA
    Posts
    74

    Default

    Quote Originally Posted by Fat Man View Post
    haha..mst korg sume tkot ngan pop besar@ally besar kn?haha..korg try serang ally plg besar..dorg sume pnakot..rmai yg msuk ally kuat sbb nk main simcity..try chief kmpg dorg...cmfem ckit je aska dorg sbb ally besar sbnarnye kurg teamwork n ssh nk handle..
    ya betul...kitorg main sim city je...xde troop pnye...paling byk pn 100 phalanx...xpecaya?gi test serang
    visit my dragon page...HELP THEM GROW!!!


  7. #17
    Lans Koperal arif07's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    KL, malaysia
    Posts
    23

    Default

    oh aku teringat RULE terbaru
    population penalty

    pop 7k serang pop 1k
    means kadar penalty dikenakan dlm 40%- 50% point serangan kena cut
    aku pun lupa berapa % tapi lebih kurang la

    tujuan population penalty utk melindungi pop kecik dari ditindas oleh ID pop besar
    jurang kerugian juga amat besar utk ID pop besar

    gud luck guys
    hebatnya hatake kagum aku

  8. #18

    Cool

    Quote Originally Posted by arif07 View Post
    oh aku teringat RULE terbaru
    population penalty

    pop 7k serang pop 1k
    means kadar penalty dikenakan dlm 40%- 50% point serangan kena cut
    aku pun lupa berapa % tapi lebih kurang la

    tujuan population penalty utk melindungi pop kecik dari ditindas oleh ID pop besar
    jurang kerugian juga amat besar utk ID pop besar

    gud luck guys
    hebatnya hatake kagum aku
    ^
    ^
    ^
    Propaganda apa cuma asal bicara ?
    kalo mau aman gak usah ikut travian gan

  9. #19
    Lans Koperal Antpere's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Shah Alam
    Posts
    32

    Default

    Quote Originally Posted by arif07 View Post
    oh aku teringat RULE terbaru
    population penalty

    pop 7k serang pop 1k
    means kadar penalty dikenakan dlm 40%- 50% point serangan kena cut
    aku pun lupa berapa % tapi lebih kurang la

    tujuan population penalty utk melindungi pop kecik dari ditindas oleh ID pop besar
    jurang kerugian juga amat besar utk ID pop besar

    gud luck guys
    hebatnya hatake kagum aku
    bro klu yg serang nye pop rendah
    contoh 1k menyerang 8k..
    kena cut jgk kew... klu x kena cut jgn bg pop tiggi2...
    pop rendah2 tp troop mantap..

  10. #20
    Koperal
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    like u care...
    Posts
    73

    Default

    mantaff neh ally... boleh dicoba...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •