Results 1 to 8 of 8

Thread: Bila NATAR keluar?

  1. #1
    Koperal kimknight's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Bandar Baru Bangi
    Posts
    73

    Default Bila NATAR keluar?

    Bila NATAR nak keluar ni??
    Dah lama aku tunggu..
    Aku dah bersediadah Untuk lawan NATAR kat s1 ni...
    hehe
    Register with this LINK:

    http://www.travian.com.my/?uc=my1_16429

    No Mercy!!!!


  2. #2
    Koperal Evil Rabbit's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Koksey KokDang
    Posts
    74

    Default

    kpd pemain..sila bca berita di travian sblom mmbuat prtnyaan
    Server = my1
    Artifak = 02.04.10

    Server = my2
    Artifak = 09.07.10

    Server = my4
    Natar = 05.03.10

    Server = my5
    Natar = 28.05.10

    Server = myx
    Natar = 19.03.10

  3. #3
    Leftenan Muda fumakiller's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    On The WaY To HeAVen
    Posts
    367

    Default

    Quote Originally Posted by kimknight View Post
    Bila NATAR nak keluar ni??
    Dah lama aku tunggu..
    Aku dah bersediadah Untuk lawan NATAR kat s1 ni...
    hehe
    bnyk ke askar ko tu?
    kalau xde 10k - 15k, jgn harap nk menang
    .
    .
    Register at any server here and get resource and protection from me
    I will do my best to help u


    http://www.travian.com.my/?uc=my5_5586

  4. #4
    Lans Koperal sanosuke21's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Tanah Merah
    Posts
    42

    Default

    btol tu..kan da ada kat halaman utama tu..

  5. #5
    Lans Koperal
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    27

    Smile natar come hide in the blanket !!!!!

    jangan kompem kau bleh lanyak natar ntah2 die lanyak kau cam korek idung je

  6. #6
    Koperal Evil Rabbit's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Koksey KokDang
    Posts
    74

    Default

    troop ko ada brpa??
    jOiN mE iN dEatH

  7. #7

    Default

    klako plak kenyataan lanyak macam korek idung tu....

  8. #8
    Lans Koperal sanosuke21's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Tanah Merah
    Posts
    42

    Default

    Quote Originally Posted by night elf View Post
    jangan kompem kau bleh lanyak natar ntah2 die lanyak kau cam korek idung je
    haha..ada ke patot cm2..

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •