Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 31

Thread: Tips Untuk Farmer

  1. #1
    Sarjan blutal's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    segambut
    Posts
    85

    Post Tips Untuk Farmer

    Diambil dari : Panduan Travian

    • Jangan jadi Farm
    • Targetkan Farm yang tidak aktif di kawasan anda
    • Jangan bazirkan masa membiarkan askar anda di kampung anda
    • Elakkan berlawan dengan kampung yang mempunyai askar
    • Misi anda hanya untuk menyerang kampung yang kurang/tiada pertahanan
    • Jangan baca IGM dari Farm anda. Mereka adalah sama seperti resos anda
    AKU NAK TANYA. KORANG SEMUA DAH LAWAT KE TIDAK BANTUAN TRAVIAN? BELUM??? BUAT SKARANG!!!!!!!

  2. #2
    Lans Koperal sanosuke21's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Tanah Merah
    Posts
    42

    Default

    kadang2 igm daripada pemain yg kita farm menyakitkan hati jer..2 yang ada kene cata sampai kosong tu..haha

  3. #3
    Koperal Evil Rabbit's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Koksey KokDang
    Posts
    74

    Default

    trima kaseh
    jOiN mE iN dEatH

  4. #4
    Prebet
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Kota Bharu
    Posts
    3

    Default

    tapi ade gak pemain tu mintak farmer jgn serang dia secara lemah lembut.....
    itu salah satu cara untuk bertahan dr kena farm oleh diorang

  5. #5
    Lans Koperal sanosuke21's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Tanah Merah
    Posts
    42

    Default

    aku pernah guna gak cm2..ckp elok2 yg kita nie newbie..baru nak start..org yang farm kita mesti phm gak kan sbb dia pun prnh alami situasi yg sama..sebab dia pun manusia gak..

  6. #6
    Koperal
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    BUTTERPeanut
    Posts
    77

    Exclamation

    one rule in travian farm or be farmer
    be hunted or be hunter .......
    no mercy to those who seek pity cose those people teach me if u pity them ,,
    they will come back to hunt u
    so noooooo mercy ........

    wahhhaaaaaaaa

    Be A Good Guy Will Not Alwayz A good Thing "COSE NO FARM MEANS U RE DOOM IN TRAVIan"
    My Life is only For MY SELF;

    FreeDom X DECADE ;

    Support Anti WAR

    FREEEDOOOMMMMMMMMMM>S>>>>>........................ .......

  7. #7
    Lans Koperal
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    (0|0)
    Posts
    21

    Default

    x kire kejam ke tu...x lyan mesej farm..

  8. #8
    Sarjan blutal's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    segambut
    Posts
    85

    Default

    ikut orang lah, kalau orang tuh baik, hentikan. Kalau jahat, TARBILLLLL!!!!!!
    AKU NAK TANYA. KORANG SEMUA DAH LAWAT KE TIDAK BANTUAN TRAVIAN? BELUM??? BUAT SKARANG!!!!!!!

  9. #9
    Lans Koperal sanosuke21's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Tanah Merah
    Posts
    42

    Default

    huhu..taik baik wat g2...stop farm kejap..bagi dia grow..pahtu farm balik..hehe..untung2..

  10. #10
    Pegawai Waren II
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Far Far Land
    Posts
    170

    Default

    jgn layan msg damai..
    wkakakak....serang!!!!!!!farm ttp farm...
    T4 utk mereka yg suka simming and utk org yg cita2 nk bukak zoo...
    after this myx...we gonna stop travian...
    will come back if got T3.6 server in .my

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •