Results 1 to 6 of 6

Thread: sumber per sejam

  1. #1
    Lans Koperal
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    27

    Default sumber per sejam

    aku heran la aku buat sumber aku dah tinggi sampai 500 sejam tapi die gerak satu2 nape tak sejam 500 je

  2. #2
    Kapten J1ra1ya's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    my3
    Posts
    555

    Default

    Quote Originally Posted by night elf View Post
    aku heran la aku buat sumber aku dah tinggi sampai 500 sejam tapi die gerak satu2 nape tak sejam 500 je
    Kalau dia letak 500 sekali sejam....

    Agak2 awak nak pakai 1 jer lagi sumber tuh....
    nak tunggu sejam jugak ker, baru nak dapat hanya 1....

    Baik dia bahagi 500 tuh dalam sejam.....

  3. #3
    Kapten Ezzuddeen's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    (400l400)
    Posts
    509

    Default

    mcm contoh, kos berek 210 kayu, 140 Tanah liat, 260 besi, 120 tanaman....

    dlm gudang, semua sumber melebihi daripda kos nk bina berek....
    tapi, dlm jelapang, tinggal 119 tanaman dan sumber perjam tanaman anda adalah 500.
    nak kene tunggu sejam baru boleh bina....
    heheheheehehe

    "EVERY RELIGION HAS A DISTINCTIVE QUALITY AND DISTINCT QUALITY OF ISLAM IS MODESTY"

  4. #4

    Default

    bkn...maksud die camni, nape kiraan sumber gerak satu2, nape x cukup sejam trus die tambah 500..pastu tggu lg sejam 500 lak..btul kan??

  5. #5
    Koperal kimknight's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Bandar Baru Bangi
    Posts
    73

    Default

    Buat pe nak buat mcm tu???
    Nanti kena tunggu sejam baru boleh buat...
    Lama tu....
    Register with this LINK:

    http://www.travian.com.my/?uc=my1_16429

    No Mercy!!!!


  6. #6

    Default

    hmmm. 2 la. membazir masa jea.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •