Results 1 to 7 of 7

Thread: cara nak rampas WW villige

  1. #1
    Lans Koperal
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    28

    Default cara nak rampas WW villige

    sy ada soalan???
    mcm mna nak rampas kg natar
    serupa ke nak rampas kg lain guna penghulu atau senator
    kg dia ada reseden ke.ada kesetiaan ke
    kalau nak rampas kena bwk askar dn peghulu sekali ke
    tolong bg tahu sy

  2. #2
    Askar Picisan™ Sanji's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    New World
    Posts
    1,050

    Default

    natar village xde residen/istana, so kalau nk tawan bwk askar dn penghulu la


    "Never trust someone with mask"

  3. #3

    Default

    apa maksud ini

    "Penyerang tiada masa menurunkan kesetiaan semasa serbuan."

  4. #4
    Lans Koperal ZorrO's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    TC5.travian.com.my
    Posts
    43

    Default

    penghulu nk berceramah cmne kalau serng serbu..
    nk cepat je.. xdan penghulu tu nk pikir..
    Nemesis

    The Name Of The Emperor

  5. #5

    Default

    Quote Originally Posted by lixdo View Post
    apa maksud ini

    "Penyerang tiada masa menurunkan kesetiaan semasa serbuan."
    Kalau hantar penghulu..kena buat serangan normal.. jgn buat serbuan..klau buat serbuan..penghulu tak sempat berucap nak turunkan kesetiaan
    Finding good players is easy. Getting them to play as a team is another story

  6. #6
    Lans Koperal
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    28

    Default

    Quote Originally Posted by Cisco View Post
    natar village xde residen/istana, so kalau nk tawan bwk askar dn penghulu la
    maksut ko tak payah bawak terbir lah untuk musnakan reseden sbb takde
    cuma askar dn penghulu je mcm tu ke dah blh rampas mcm tu
    kalau dah dijajah nak rampas pulak mcm mna

  7. #7
    Askar Picisan™ Sanji's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    New World
    Posts
    1,050

    Default

    kalu org yg tawan tu dh buat residen, kene la bwk cata


    "Never trust someone with mask"

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •