Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 21

Thread: Tarbil

  1. #1
    Leftenan Muda fumakiller's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    On The WaY To HeAVen
    Posts
    367

    Default Tarbil

    nk tanya sikit, apa yg jadi kalau kita terbil oasis?
    akan kena kat kg ataupun xjadi apa2 ?
    .
    .
    Register at any server here and get resource and protection from me
    I will do my best to help u


    http://www.travian.com.my/?uc=my5_5586

  2. #2
    Sarjan JumperBoyz's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Malaysia
    Posts
    121

    Default

    tak boleh tarbil oasis la..

  3. #3
    Kapten Ezzuddeen's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    (400l400)
    Posts
    509

    Default

    yeke x boley???
    kan ader serangan normal....
    tapi x pernah la test..
    kekekekek

    p/s: jumperboys, hang bdk2 7Cz, kemungkinan 7Cz ngan RG akan pecah...
    kekekekekeke

    "EVERY RELIGION HAS A DISTINCTIVE QUALITY AND DISTINCT QUALITY OF ISLAM IS MODESTY"

  4. #4
    Sarjan JumperBoyz's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Malaysia
    Posts
    121

    Default

    eh!

    entahlah..

    aku pun tak tau..

    lupa lak ada serangan "Normal"..

  5. #5

    Default

    Quote Originally Posted by JumperBoyz View Post
    eh!

    entahlah..

    aku pun tak tau..

    lupa lak ada serangan "Normal"..
    memang ade serangan normal, tapi an tukar jadi serbuan.. pernah member aku pergi hantar kereta pelantak 200 le oasis x bertuan, konon nak lawan alam la.. sume mati.. wakaka...

  6. #6
    Lans Koperal ZorrO's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    TC5.travian.com.my
    Posts
    43

    Default

    alahai.. ktne ko jmpe leh wat serangan normal tu?? ble nk serng oasis.. leh guna hanya serangan SERBUAN sahaja... pelik sungguh.. haha
    Nemesis

    The Name Of The Emperor

  7. #7
    Leftenan Muda fumakiller's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    On The WaY To HeAVen
    Posts
    367

    Default

    Quote Originally Posted by ZorrO View Post
    alahai.. ktne ko jmpe leh wat serangan normal tu?? ble nk serng oasis.. leh guna hanya serangan SERBUAN sahaja... pelik sungguh.. haha
    serangan normal hanya ada pada oasis yg dah bertuan saja
    kalau oasis yg xde tuan lagi, hanya akan ada serbuan..
    .
    .
    Register at any server here and get resource and protection from me
    I will do my best to help u


    http://www.travian.com.my/?uc=my5_5586

  8. #8

    Default

    selama ni ak pnah wat kalo nk serang oasis yang xbertuan,ak akan klik pada oasis tersebut ketika ak berada di kg 1.bl kite berada di senarai askar2 yg kite nk pilih,kite klik pd kg 2 dan secara automatiknyer mod serangan normal akan ada kelihatan...kalo nk guna kg 1 utk wat srgn klik smula pada kg 1 dan srgn normal tetap ada

  9. #9
    Leftenan acap2405's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    ..
    Posts
    463

    Default

    klau nak serbu oasis sendiri baik takyah arr..
    wat penat jer..
    baik serbu oasis yang takde tuan lagi..

    fungsi atck normal tuh untuk menawan oasis hak orang lain..



    you're something beautiful a contradiction
    I wanna play the game
    I want the friction

    you will be the death of me

    [VeritaS VinciT]
    [[SeireitaI RO]]


  10. #10
    Lans Koperal
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Selangor
    Posts
    46

    Default

    dah 3 season aku main travian belum pernah terniat dihati nak mentarbil oasis...hahaha...ape ade kt oasis? stakat makhlok2 alam tu je...bkn ade residen ke ape...baik anta falanks je...jgn mmbazir la kawan...simpan tarbil ko g serang musuh2 lg baik...huhu...
    I'VE COME TO END THIS WAR

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •