Page 21 of 24 FirstFirst ... 111920212223 ... LastLast
Results 201 to 210 of 236

Thread: WW updated

  1. #201
    Askar Picisan™ Sanji's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    New World
    Posts
    1,050

    Default

    end already.. lolz


    "Never trust someone with mask"

  2. #202
    Kapten J1ra1ya's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    my3
    Posts
    555

    Default

    Dah siap jugak akhirnya.....

    X da yang cata Black ID yer.....

    Mana habis semua hammer 7Cz.....

    Apa2pun x sia2 hantar deff ke black Id, mng gak dia.....

  3. #203

    Default

    Para pemain Travian yang dikasihi,

    Setiap yang bermula pasti akan berakhir, begitu juga zaman ini. Sebaik sahaja Raja Sulaiman diberikan cincin, terukir diatasnya pesanan yang boleh mengambil semua kegembiraan dan kesedihan di dunia ini. Oleh itu, adalah sesuatu yang menggembirakan dan menyedihkan untuk kami mengumumkan yang dunia Travian ini juga sudah berlalu!

    Keputusan: Matahari sudah lama terbenam, tetapi para pekerja kampung RG™ V and Family meneruskan kerja mereka dalam kedinginan malam, tanpa menghiraukan musuh yang tidak terkira yang sedang mara untuk menghancurkan segala usaha yang telah dicurahkan, mengetahui yang mereka sedang berlumba dengan masa dan ancaman terbesar dalam hidup mereka. Akhirnya, segala onak duri berakhir pada 03:13 pm selepas seorang pekerja meletakkan batu terakhir pada apa yang disifatkan sebagai ciptaan terbaik dan termasyur yang pernah wujud dalam sejarah sejak kejatuhan Puak Natar.

    Bersama dengan persekutuan "WW RG™", "BlackId" merupakan orang pertama yang berjaya menyiapkan Keajaiban Dunia, menggunakan berjuta-juta sumber dan juga melindunginya dengan beratus-ratus ribu askar yang gagah dan berani. Oleh itu, "BlackId" menerima gelaran "Pemenang Era Ini"!

    "SNSD" merupakan pemerintah empayar peribadi yang terbesar, diikuti oleh "B4RB4R" dan "Bounty_Hunter".
    "Bounty_Hunter" ialah penyerang paling gagah dan terkuat pada zaman ini, komander yang paling menakutkan.
    "dual x" ialah pembela yang cemerlang, membunuh musuh-musuhnya di pintu masuk dan melumurkan kawasan sekeliling kampungnya dengan darah mereka.

    Kami berharap anda menikmati masa gembira seperti mana kami menikmati masa melayani pemain pemain dan syabas kami ucapkan kepada pemain pemain yang bertahan sehingga akhir. Bagi nama nama di atas dan pemegang WW, sila e-mel ke admin@travian.com.my untuk mendapatkan gelaran di forum.travian.com.my.

    Tulus Ikhlas,
    Pasukan Travian Anda
    ______________________________________________________________________________

    p/s: reply from my iPhone 4 16gb

  4. #204
    Lans Koperal
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    42

    Default

    @ all spastixian : You all guys rock ! Thanks For support \m/

    yang penting kita dah melakukan yang terbaik laa haha.. menang kalah tu biasa... tapi yang x biasa, kalah terus la. hwkwkw...
    Who am i ??

    Im Fcukin Travianers

  5. #205

    Talking

    Quote Originally Posted by cipkuk View Post
    Para pemain Travian yang dikasihi,

    Setiap yang bermula pasti akan berakhir, begitu juga zaman ini. Sebaik sahaja Raja Sulaiman diberikan cincin, terukir diatasnya pesanan yang boleh mengambil semua kegembiraan dan kesedihan di dunia ini. Oleh itu, adalah sesuatu yang menggembirakan dan menyedihkan untuk kami mengumumkan yang dunia Travian ini juga sudah berlalu!

    Keputusan: Matahari sudah lama terbenam, tetapi para pekerja kampung RG™ V and Family meneruskan kerja mereka dalam kedinginan malam, tanpa menghiraukan musuh yang tidak terkira yang sedang mara untuk menghancurkan segala usaha yang telah dicurahkan, mengetahui yang mereka sedang berlumba dengan masa dan ancaman terbesar dalam hidup mereka. Akhirnya, segala onak duri berakhir pada 03:13 pm selepas seorang pekerja meletakkan batu terakhir pada apa yang disifatkan sebagai ciptaan terbaik dan termasyur yang pernah wujud dalam sejarah sejak kejatuhan Puak Natar.

    Bersama dengan persekutuan "WW RG™", "BlackId" merupakan orang pertama yang berjaya menyiapkan Keajaiban Dunia, menggunakan berjuta-juta sumber dan juga melindunginya dengan beratus-ratus ribu askar yang gagah dan berani. Oleh itu, "BlackId" menerima gelaran "Pemenang Era Ini"!

    "SNSD" merupakan pemerintah empayar peribadi yang terbesar, diikuti oleh "B4RB4R" dan "Bounty_Hunter".
    "Bounty_Hunter" ialah penyerang paling gagah dan terkuat pada zaman ini, komander yang paling menakutkan.
    "dual x" ialah pembela yang cemerlang, membunuh musuh-musuhnya di pintu masuk dan melumurkan kawasan sekeliling kampungnya dengan darah mereka.

    Kami berharap anda menikmati masa gembira seperti mana kami menikmati masa melayani pemain pemain dan syabas kami ucapkan kepada pemain pemain yang bertahan sehingga akhir. Bagi nama nama di atas dan pemegang WW, sila e-mel ke admin@travian.com.my untuk mendapatkan gelaran di forum.travian.com.my.

    Tulus Ikhlas,
    Pasukan Travian Anda
    takde pun name spastix?

    letak dlm hati ke?

  6. #206

    Default

    Bersama dengan persekutuan "WW RG™", "BlackId" merupakan orang pertama yang berjaya menyiapkan Keajaiban Dunia, menggunakan berjuta-juta sumber dan juga melindunginya dengan beratus-ratus ribu askar yang gagah dan berani. Oleh itu, "BlackId" menerima gelaran "Pemenang Era Ini"!


    thaks for all RG support all 7cz support All TM support All NE- [TnT ] and all id from myx and idx support us , we are blackid from travian ramai mall community

    Best regrad

    =Blackid=
    manohara, Anwar USB com, Fanuel Robet

  7. #207

    Default

    at the very end, we can see that DSx is lived in myx3 for nothing. i really hate them. and also 7Cz|SE.
    got ranked 1st but no WW, no mega hammer, nothing! most frustrated clan of all clan.

    black ID starting from bottom WW ranked. hammer all dead. black ID laugh for it.

    please DSx, dun use name DSx again next server. u all have no dignity?? its a shame to begging for mercy. DSx i the real loser here. where the PIRATE name??? LEGACY????when they are going down(quarter server - been bullied by other alliance), suddenly name changed to DSx. wtf...
    please guys, u all too proud of that name n use it for mecy fron 7Cz. then DSx start to gain trust from EX-DS. they start to unite again.

    anyway, WTF is name DSx????????????????????????
    if DS meanz DOOM SQUAD, DSx means what??????? as far as i know, 'x' mark is combination to DS wings. so, that means, this server, DS have no wing??? lol..
    i really wanna puke seen DSx ally and its members. bwekkk!! no dignity

    i not yet finish. the most blunder of this server is??????????????????????????
    u know what ally?????? YES!!!! IT IS 'UN'
    (anyway, i am originally UN member last server and this server, but that doesn't stop me to talk about this)
    UN seems to be great early server. but in that early server also, i have seen the future of UN. yes!! UN will be a FAILURE. i really think that way from early until mid server. why i said that??
    in sososososo early in game, they have MASSIVE wings. that is hell for UN member. if open map, MAJORITY seen is GREEN VILLAGE. their main reason is TO SUPPORT OUR WW LATER. that really piss me off. how can a farm can support?????????????????????????? to MT, please be more clever...next server...

    i stop here. i am regret can't send any hammer. i taught want to send today, but back from work, already finish. i really despice DSx for not doing anything ti BlackID. puii!!

  8. #208
    Lans Koperal excursion's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    MY
    Posts
    29

    Default

    congratulation to BlackID.. nice play bro..

    jumpa lagi..

    Regards,
    Uchiha Sasuke

  9. #209
    Lans Koperal excursion's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    MY
    Posts
    29

    Default

    nak tambah sket..

    peter pan.. bepuluh ribu defender aku anta.. half million resos sehari.. tu pon tak menang.. hampeh!! kalo aku wat troops lg bagus.. citt!!

    kurcaci.. how are u feeling today my friend??

  10. #210
    Lans Koperal myxlover's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    55

    Default

    aargh....why? why? why? so sad.. my 70k xmen not reach the target.. hehe..

    BTW..congrate to BlackID ....

    RG rock!!! coz play to win.... best def and best hammer..

    7cz??? both bad....sorry to say..

    congrate to DM..opss..coach act... coz the biggest hammer this myx.. bigger then B 6 N T 6 I..

    ..........................................

    I'm RG II members... with 10 villages and about 7k pop..also 70k xmen..

    congrate to RG II with BANZAI mode.. got top 10 attacker for this server.....
    ...........................................
    bUaH cEmpEdak D LuAr pAgar, Ambil gAlaH toL0ng joLokkan..
    I'm NewBies nAk BlajAr,kAlu sAlah tolonG Ajarkan..:

    Travian is one of the best games...

    I got many Friends especially non-Malaysian...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •