Page 4 of 14 FirstFirst ... 23456 ... LastLast
Results 31 to 40 of 138

Thread: Welcome all

  1. #31

    Default

    ni msti bdk RG ni. hihi

  2. #32

    Default

    xde, cume meluat dgn org yg tunjuk hebat. malu je gune nama ally same. geli la fren..
    yuck...

  3. #33
    Staff Sarjan xxreezaxx's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    DoomSquad maybe
    Posts
    192

    Thumbs down

    Quote Originally Posted by 3x0dI6 View Post
    masih ada lagi orang2 yang tidak tahu malu menggunakan lagi nama DSx & 7Cz..
    woiii, throw ur ball la... masih minta sedekah dan menakuti musuh dengan harapan ada perlindungan dengan nama ini. no respect ot these no ball ppl
    pelik...pelik, takkan gerun kot tengok nama DSx n 7cz. Pada pendapat aku takde salahnya gunakan nama yg sama untuk setiap season (kalau memang ally tu memang pemilik nama tu la macam DSx). minta sedekah ke kalau nak naikkan nama sendiri? inilah legacy namanya, DSx mahu jadi lagenda dan rakan seperjuangan dengan ally2 yg ngam ngan DSx kat myx, takde salah rasanya. bila kitaorang dah stop main nanti boleh la citer kat cucu-cicit yg mula nak berjinak2 ngan travian hahahaha. and fyi, we all have balls so respect us hohohohoho

  4. #34
    Leftenan Muda biri2's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    South East Asia
    Posts
    382

    Default

    Quote Originally Posted by xxreezaxx View Post
    pelik...pelik, takkan gerun kot tengok nama DSx n 7cz. Pada pendapat aku takde salahnya gunakan nama yg sama untuk setiap season (kalau memang ally tu memang pemilik nama tu la macam DSx). minta sedekah ke kalau nak naikkan nama sendiri? inilah legacy namanya, DSx mahu jadi lagenda dan rakan seperjuangan dengan ally2 yg ngam ngan DSx kat myx, takde salah rasanya. bila kitaorang dah stop main nanti boleh la citer kat cucu-cicit yg mula nak berjinak2 ngan travian hahahaha. and fyi, we all have balls so respect us hohohohoho
    except for the gurl la..
    "JUSTICE"
    -even coz ur life-
    "Justice, what is justice? pro is evil,noob is good? these term have always change throughout the course of history~~ yeah justice always win, and the winner is justice..":-Mr.buggy

    I am the NooB CreW
    TBH@Heart<>Noob CreW@Soul<>WB@Mind
    s1(round 1)=AvCaS, myx(round 2)=biri2, myx(round 4)=Nicole Kidman
    intro of myself: biri2 kacak

  5. #35
    Staff Sarjan
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    188

    Default

    nice...

  6. #36
    Staff Sarjan loserking206's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    at the moon
    Posts
    153

    Default

    Quote Originally Posted by 3x0dI6 View Post
    xde, cume meluat dgn org yg tunjuk hebat. malu je gune nama ally same. geli la fren..
    yuck...
    la biar la kat diaorg yg ko rasa susah hati tu nape??? ko kne farm truk ke dgn dak2 DSX...kpda team dsx jgn la farm mamat nie dh, kcian aku tgk...
    Noob People Inside


    myx1,myx2,myx3,myx4,myx5,myx7
    RoTi,DSxHQ,NE.RG,WB,AoW,DSxR
    piggybank,banker,Popcorn,madonna,fedex,Milky Way

  7. #37
    Lans Koperal
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Doom Squad
    Posts
    20

    Default

    Quote Originally Posted by xxreezaxx View Post
    pelik...pelik, takkan gerun kot tengok nama DSx n 7cz. Pada pendapat aku takde salahnya gunakan nama yg sama untuk setiap season (kalau memang ally tu memang pemilik nama tu la macam DSx). minta sedekah ke kalau nak naikkan nama sendiri? inilah legacy namanya, DSx mahu jadi lagenda dan rakan seperjuangan dengan ally2 yg ngam ngan DSx kat myx, takde salah rasanya. bila kitaorang dah stop main nanti boleh la citer kat cucu-cicit yg mula nak berjinak2 ngan travian hahahaha. and fyi, we all have balls so respect us hohohohoho

    Nasib baik ada pakar serang saraf kat sini...

  8. #38

    Default

    inilah dinamakan lagenda....sbb ko pun kenal ngan Dsx n 7cz...hhahahhaha

  9. #39
    Prebet
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    C:\Program Files\Athena
    Posts
    12

    Default

    gud luck all *tiru ayat dur3x

  10. #40
    GreatesT RuleR SNSD's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Doom Squad Family
    Posts
    108

    Default

    Quote Originally Posted by 3x0dI6 View Post
    masih ada lagi orang2 yang tidak tahu malu menggunakan lagi nama DSx & 7Cz..
    woiii, throw ur ball la... masih minta sedekah dan menakuti musuh dengan harapan ada perlindungan dengan nama ini. no respect ot these no ball ppl
    bro xkn kes myx3 xabis2 lg? haha sudah2 la dendam dgn budak2 Dsx..halalkan je la kg2 ko n hammer ko y kena boom dgn budak2 Dsx.. xpuas hati..kita fight lg myx4..spam dekat forum pn xguna..
    Attack 1st, Talk Later

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •