Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14

Thread: Istana/Residen di ibu kota!!!

  1. #1
    Prebet BlueSky's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Raub<PaHaNg><MaLaySIa>
    Posts
    14

    Default Istana/Residen di ibu kota!!!

    Jika Ibu kota xleh di chief...
    leh ker kita runtuh kan jerk Istana/Residen tuh...
    ade kesan ape2 tak??
    :

  2. #2
    Lans Koperal
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    41

    Default

    kalo druntuhkan bmakna ia bkn lg ibu kota...ekekke..

  3. #3
    Pegawai Waren I sillybobo's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    340

    Default

    hehe my capital tak ada istana. tapi ada residen je. cena plak ni? hahahaha
    http://www.bannerfans.com/banners/83919_283132_t.jpg

  4. #4

    Default

    Quote Originally Posted by sillybobo View Post
    hehe my capital tak ada istana. tapi ada residen je. cena plak ni? hahahaha
    ekekeke...capital aq pon ada residen jew.... buat xtaw jew..org robohkn..kita buat blik...haha

    Want to know who is the cutest person in this world??
    click here to find out

  5. #5

    Default

    Selagi x isytihar kampung lain sbg ibukota, kampung pertama tetap akan jd ibukota walaupun kita hanya bina residen kat situ.. dan ibukota x akan boleh ditawan walaupun residen/istana telah dirobohkan..

    *klau tersilap silalah betulkan.. saya budak baru belajar.. terima kasih..
    Finding good players is easy. Getting them to play as a team is another story

  6. #6
    Leftenan Muda fumakiller's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    On The WaY To HeAVen
    Posts
    367

    Default

    ibukota mmg xleh ditawan
    tapi ia boleh di cata sampai 0 pop
    jadi jgn fikir dah selamat kalau kg tu ibukota..
    .
    .
    Register at any server here and get resource and protection from me
    I will do my best to help u


    http://www.travian.com.my/?uc=my5_5586

  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by fumakiller View Post
    ibukota mmg xleh ditawan
    tapi ia boleh di cata sampai 0 pop
    jadi jgn fikir dah selamat kalau kg tu ibukota..
    yer betul.. klau pop dah 0 maknanya..hilang laa ibukota tu..
    Finding good players is easy. Getting them to play as a team is another story

  8. #8
    Lans Koperal ZorrO's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    TC5.travian.com.my
    Posts
    43

    Default

    kalau kg tinggal 1, pop 0 sekalipun, tetap akan tertulis ibukota kat situ..
    Nemesis

    The Name Of The Emperor

  9. #9

    Default

    Quote Originally Posted by ZorrO View Post
    kalau kg tinggal 1, pop 0 sekalipun, tetap akan tertulis ibukota kat situ..
    Errr.. saya rasa x.. ibukota memang boleh hilang terus..kecuali..klau tu laa satu2nya kampung yg pamain ada.. so..kampung tu akan jadi pop 0.. sbb hilang ibukota ni dah pernah terjadi..
    Finding good players is easy. Getting them to play as a team is another story

  10. #10
    Pegawai Waren II
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Far Far Land
    Posts
    170

    Default

    Quote Originally Posted by violetbutterfly View Post
    Errr.. saya rasa x.. ibukota memang boleh hilang terus..kecuali..klau tu laa satu2nya kampung yg pamain ada.. so..kampung tu akan jadi pop 0.. sbb hilang ibukota ni dah pernah terjadi..

    sama je maksudnya utamanya.....lol
    T4 utk mereka yg suka simming and utk org yg cita2 nk bukak zoo...
    after this myx...we gonna stop travian...
    will come back if got T3.6 server in .my

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •