Page 4 of 4 FirstFirst ... 234
Results 31 to 33 of 33

Thread: Bot protection update!!

  1. #31
    Lans Koperal ungu's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    perak
    Posts
    35

    Default

    Quote Originally Posted by Faris Azri View Post
    haha., yeker lee.,
    ak knl ramai top robber.,
    ada jer gne tmbot.,
    tp relax jer., xkne pape pon.,
    haha

    memang pun..kata jer boleh detect..guna TMBOT xpenah kantoi pun..huhu

  2. #32
    limit's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Atas Bumi Allah
    Posts
    133

    Default

    Quote Originally Posted by ungu View Post
    memang pun..kata jer boleh detect..guna TMBOT xpenah kantoi pun..huhu
    Susah nak jawab soalan ni..TMbot ni agak susah nk dikesan. Tapi jangan ingat selamat, Multihunter akan menggunakan sepenuh kuasanya untuk menghalang pemain yang guna TMBot ni dari terus berleluasa. Bila dah kena ban, macam2 alasan keluar. Ni lah pemain Pro nye.. Pro to give thousand of reason.

    regards,
    picisan
    Kita Dilahirkan Untuk Terbang, Mengapa Memilih Merangkak Seumur Hidup?

  3. #33
    Lans Koperal ungu's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    perak
    Posts
    35

    Default

    Quote Originally Posted by limit View Post
    Susah nak jawab soalan ni..TMbot ni agak susah nk dikesan. Tapi jangan ingat selamat, Multihunter akan menggunakan sepenuh kuasanya untuk menghalang pemain yang guna TMBot ni dari terus berleluasa. Bila dah kena ban, macam2 alasan keluar. Ni lah pemain Pro nye.. Pro to give thousand of reason.

    regards,
    picisan
    hehe..betul tuh,, pemain pro yang gunakan skill menipu..
    kesian yang online pakai manual tu..

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •