Page 1 of 5 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 42

Thread: Tahniah kepada Sanji

  1. #1

    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    459

    Default Tahniah kepada Sanji

    Pertama sekali..mari kita ucap kan tahniah kepada Sanji yang telah jadik Boardadmin....
    Semoga berkekalan sampai bile2...kekekekkeke

    dan tahniah lagi sekali,,,nampak nye,,forum.com.my kite ni makin lama makin berubah,,,
    mungkin sekarang kite x nampak lagi,,,ia semua dalam proses,,tapi,,,ade la jugak sikit2 dah nampak perubahan nye,,,,

    Good job Sanji


    Mari lah kita ucapkan tahniah kepada tuan Sanji kite ni,,hehehehe


    ***kepada pengguna2 yg len,,,lepak la kat sini,,,sini x kisah,,,boleh spam,,kekekekeke
    boleh bukak thread baru,,""Umum Berbincang perkara selain Travian!""..kekekekeke

  2. #2

    Default

    wah..spam....hahaha...anyway... da nmpk sedikit perubahan dkt forum....taniah..taniah..taniah....en.sanji

    Want to know who is the cutest person in this world??
    click here to find out

  3. #3

    Default

    WEeeeeeeeeeeeeeee spam time Tahniah atas promotion ke admin daripada super-noob
    com8 ['09] - Nouda | Pro Teuton
    com8 - Veritas ('10)| Simming Gaul
    myx - Veritas | (Retired: 20/12/09)
    .MY Mod | .IN MH | .COM Forum God

  4. #4
    Pegawai Waren I Faris Azri's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Malacca, Malaysia
    Posts
    336

    Default

    yep., tahniah kpd boss baru kita.,
    miahahaha., ermm.,
    semoga bahagia menjadi FA dan dapat bwk byk perubahan baru dlm forum kita., cheers! haha

  5. #5
    GreatesT AttackeR
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    my
    Posts
    46

    Default

    tahniah2....tumpang spammmmmmmmmmmmmmmm

  6. #6
    Lans Koperal
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    34

    Default

    tahniah2, semoga maju jaya,

  7. #7

    Default

    :rolleyes2: testing smilies

    test with something else to say.
    TQ
    Last edited by Faris Azri; 11-04-2010 at 12:48 PM.

  8. #8

    Default

    yeyeye.......... tumpang lepak sekali

  9. #9
    Staff Sarjan siamang's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    near coordinate GKP
    Posts
    174

    Default

    tahniah tahniah cik SANJI...

    tamau lock sangat ek thread2.. seronok spam spam nie
    **** main travian kerana nak cata GKP ****
    **** reload GOLD pun pasal nak buat cata ****
    **** KIKO PERNAH DATANG MASA WEDDING AKU ..bangga nyer aku kiko ialah member aku****

  10. #10
    Landsay's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Di Rumah ANDA!!!
    Posts
    246

    Default

    tahniah sanji,,,,smoga ceria2 kn la lgi forum ni yek,,

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •