Page 17 of 45 FirstFirst ... 7151617181927 ... LastLast
Results 161 to 170 of 447

Thread: Ebs?

  1. #161
    Pegawai Waren II dUr3x's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Quantown
    Posts
    222

    Default

    Quote Originally Posted by fellix View Post
    ini bukan utk memecah belahkan..
    tp ini fakta( kenyataan) yg telah terjadi kat AoW..semua juga sdh tau siapa emperor
    hehehe..klau semua dh tau npe xserang
    xnmpak pun kt statistik pmbela mngguan..



  2. #162
    Lans Koperal
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    36

    Default

    Quote Originally Posted by dUr3x View Post
    hehehe..klau semua dh tau npe xserang
    xnmpak pun kt statistik pmbela mngguan..


    buka mata bro check statistik ? so ? hehe what do you think ?

  3. #163
    Lans Koperal ContraBand's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    49

    Default

    Quote Originally Posted by dUr3x View Post
    close thread r..forum ni hnye mmecah belahkn kaum je
    hahaha..xde kaitan
    pecah belah kaum?kaum ape?teuton?rom?gaul?

    biar ar thread ni panas..player yg id x seberapa cam aku nih,kat mane lagi nak tau berita..member gempak dari memane HQ pon takde gak..dari tgk kg kene farm tiap hari,baik singgah forum tgk ape cerita terbaru.

    "Loyalty is Obsolete"

  4. #164

    Default

    Quote Originally Posted by fellix View Post
    ini bukan utk memecah belahkan..
    tp ini fakta( kenyataan) yg telah terjadi kat AoW..semua juga sdh tau siapa emperor

    maksud kamu? more specific please @.@

  5. #165
    Prebet Blacklist's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    WW
    Posts
    14

    Default

    hahahaha...xiaocao, ak rse ari petame ko dpt keje sbagai wartawan...hari yg sme gak ko kne kick..... ally ESB daa bkn ebs......lolz....
    Black all the list......

  6. #166
    Pegawai Waren I DALnet's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Indonesia
    Posts
    324

    Default

    iya nih damai aja para kaum AoW tapi saya heran kenapa AoW X and AoW EHQ jadi top pembela
    KNOWLEDGE is POWER, but POWER is nothing without CONTROL.

  7. #167

    Default

    Quote Originally Posted by PieRape View Post
    [AoW-HQ] adalah topeng semata2... dimana HQ... perlulah u find yr self.

    Bagi saya, [AoW] tidak mempunyai HQ.
    fuhhhh betul ker bro ader salah satu AOW mainnya tenang jer tp klu dah usik meletup ibarat salah wayar boom diputuskan? Lagi satu yang menyertai AOW ni ebat mana yerkk? Cam x Kuat jer AOW ni....

  8. #168
    hatake_kakashi's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Key ILL
    Posts
    175

    Default

    Quote Originally Posted by sfenny View Post
    fuhhhh betul ker bro ader salah satu AOW mainnya tenang jer tp klu dah usik meletup ibarat salah wayar boom diputuskan? Lagi satu yang menyertai AOW ni ebat mana yerkk? Cam x Kuat jer AOW ni....
    pepandai je wartawan sorang ni buat spekulasi......
    Forum RULES @ Drop Me Message @ Reputate ME
    SIMPLE LIFE MEANS SIMPLE THING TO DO

  9. #169

    Default

    Quote Originally Posted by sfenny View Post
    fuhhhh betul ker bro ader salah satu AOW mainnya tenang jer tp klu dah usik meletup ibarat salah wayar boom diputuskan? Lagi satu yang menyertai AOW ni ebat mana yerkk? Cam x Kuat jer AOW ni....
    fuh.. bahaya...

  10. #170
    Pegawai Waren I DALnet's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Indonesia
    Posts
    324

    Default

    Quote Originally Posted by sfenny View Post
    fuhhhh betul ker bro ader salah satu AOW mainnya tenang jer tp klu dah usik meletup ibarat salah wayar boom diputuskan? Lagi satu yang menyertai AOW ni ebat mana yerkk? Cam x Kuat jer AOW ni....
    yang anda maksud adalah [AoW]- ?
    KNOWLEDGE is POWER, but POWER is nothing without CONTROL.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •