Page 81 of 82 FirstFirst ... 317179808182 LastLast
Results 801 to 810 of 814

Thread: Ww - race

  1. #801
    Staff Sarjan loserking206's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    at the moon
    Posts
    153

    Default

    Quote Originally Posted by Lars~ View Post
    ngahaha..berderau darah den
    rindu kenangan silam bersama
    teringat saat2 indah myx2 ke bro hahaha
    Noob People Inside


    myx1,myx2,myx3,myx4,myx5,myx7
    RoTi,DSxHQ,NE.RG,WB,AoW,DSxR
    piggybank,banker,Popcorn,madonna,fedex,Milky Way

  2. #802
    Mejar daniellebonanno's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Damansara,Kuala Lumpur
    Posts
    569

    Default

    Quote Originally Posted by Lars~ View Post
    ngahaha..berderau darah den
    rindu kenangan silam bersama
    our greatest leader innit? Cibs.

  3. #803
    GreatesT RuleR GaDiSKaLiSPeLuRu's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    LP kata atas Awan..
    Posts
    483

    Default

    Quote Originally Posted by LordPanthera View Post
    bulan 4...lokasi tak tau kat mana...tanya GKP..dia urus setia..
    INFO http://www.facebook.com/event.php?ei...54518251270654

    Time
    Saturday, March 19 2:00pm

    Location
    alamanda,Putrajaya



    Sesiapa juga dijemput hadir.



    Allah berfirman bermaksud: "Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya." (Surah Al-Baqarah: 191)
    "Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah." (Riwayat Bukhari dan Muslim)


  4. #804
    Staff Sarjan siamang's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    near coordinate GKP
    Posts
    174

    Default

    nk ikut leh tak kak gkp
    **** main travian kerana nak cata GKP ****
    **** reload GOLD pun pasal nak buat cata ****
    **** KIKO PERNAH DATANG MASA WEDDING AKU ..bangga nyer aku kiko ialah member aku****

  5. #805

    Default

    Quote Originally Posted by RaTu Laut View Post
    INFO http://www.facebook.com/event.php?ei...54518251270654

    Time
    Saturday, March 19 2:00pm

    Location
    alamanda,Putrajaya



    Sesiapa juga dijemput hadir.
    nak ikut gak .. atau kena hantar nama? atau utk ahli yg berdaftar shj .. keke

  6. #806
    Pegawai Waren II
    Join Date
    May 2010
    Location
    Versus@Kiko WW
    Posts
    203

    Default

    Quote Originally Posted by Fergie View Post
    nak ikut gak .. atau kena hantar nama? atau utk ahli yg berdaftar shj .. keke
    aku lom daftar... kalau mcm tu aku tak leh laa dtg .hua huaaa huaaa

  7. #807
    GreatesT RuleR GaDiSKaLiSPeLuRu's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    LP kata atas Awan..
    Posts
    483

    Default

    Sesiapa juga dijemput hadir.



    Allah berfirman bermaksud: "Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya." (Surah Al-Baqarah: 191)
    "Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah." (Riwayat Bukhari dan Muslim)


  8. #808
    Staff Sarjan siamang's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    near coordinate GKP
    Posts
    174

    Default

    takper la pie rape..
    kita tak register lagi...
    tengok dari jauh je la hantar peninjau
    **** main travian kerana nak cata GKP ****
    **** reload GOLD pun pasal nak buat cata ****
    **** KIKO PERNAH DATANG MASA WEDDING AKU ..bangga nyer aku kiko ialah member aku****

  9. #809
    Koperal Lars~'s Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Setiawangsa
    Posts
    94

    Default

    Quote Originally Posted by siamang View Post
    takper la pie rape..
    kita tak register lagi...
    tengok dari jauh je la hantar peninjau
    aku akan datang bersama gadis2
    **** main travian kerana nak cata RaNgErs aka Roti Kering ****

  10. #810

    Default

    aiseh jauh lak nak datang .. takpe nanti saya hantar spy ke majlis tu utk kumpul info info dlm majlis tu ya ... kekeke

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •