Results 1 to 6 of 6

Thread: Moderator

  1. #1
    Lans Koperal
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    orang Sabah
    Posts
    18

    Default Moderator

    admin tak cari moderator lagi ke? aku tengok sorang je creative mod tu. moderator dapat elaun ke? kalau ada berapa $nye?

  2. #2
    Landsay's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Di Rumah ANDA!!!
    Posts
    246

    Default

    buat masa ni,,kekosongan untuk MOD masih tiada....

  3. #3
    Lans Koperal
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    orang Sabah
    Posts
    18

    Default

    Quote Originally Posted by Landsay View Post
    buat masa ni,,kekosongan untuk MOD masih tiada....
    wahai mod, satu lagi soalan belum terjawab tu. berapa kamu dapat $$$$$ ha?

  4. #4
    Landsay's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Di Rumah ANDA!!!
    Posts
    246

    Default

    biarlah rahsia,,,,,

  5. #5
    Lans Koperal
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    orang Sabah
    Posts
    18

    Default

    Quote Originally Posted by Landsay View Post
    biarlah rahsia,,,,,
    camne lah nak kira $$$ bila jadi mod nanti ni. adui. landsay, bagitaula. hehe

  6. #6
    hatake_kakashi's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Key ILL
    Posts
    175

    Default

    soalan tiada kaitan dengan permainan travian atau yang bersangkut paut dengannya....

    sebarang masalah tentang travian atau staffnya boleh terus menghantar email kepada admin travian



    thread ditutup
    Forum RULES @ Drop Me Message @ Reputate ME
    SIMPLE LIFE MEANS SIMPLE THING TO DO

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •