Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 38

Thread: Mega Gathering MYX5

  1. #1
    GreatesT RuleR GaDiSKaLiSPeLuRu's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    LP kata atas Awan..
    Posts
    483

    Default Mega Gathering MYX5

    Time:
    Saturday, APRIL. 16 .2011
    2:00pm - 10:00pm


    Location:
    Sunway Piramid


    More Info:
    Sesiapa juga dijemput hadir..

    Perbelanjaan sndiri la. yer.Tada sapa nak taja ramai2..huhuhuhuh..
    Last edited by GaDiSKaLiSPeLuRu; 03-08-2011 at 10:25 AM.



    Allah berfirman bermaksud: "Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya." (Surah Al-Baqarah: 191)
    "Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah." (Riwayat Bukhari dan Muslim)


  2. #2
    Pegawai Waren II
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Far Far Land
    Posts
    170

    Default

    Midvalley la,atau TS ke...jauh pulak putrajaya ni...haha
    T4 utk mereka yg suka simming and utk org yg cita2 nk bukak zoo...
    after this myx...we gonna stop travian...
    will come back if got T3.6 server in .my

  3. #3

    Default

    kumpul kat mane . alamanda luas

  4. #4
    GreatesT RuleR GaDiSKaLiSPeLuRu's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    LP kata atas Awan..
    Posts
    483

    Default

    alamanda food court.



    Allah berfirman bermaksud: "Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya." (Surah Al-Baqarah: 191)
    "Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah." (Riwayat Bukhari dan Muslim)


  5. #5

    Default

    Quote Originally Posted by RaTu Laut View Post
    Time
    Saturday, March 19 · 2:00pm - 10:00pm


    Location:
    alamanda food court..alamanda,Putrajaya


    More Info:
    Sesiapa juga dijemput hadir..

    Perbelanjaan sndiri la. yer.Tada sapa nak taja ramai2..huhuhuhuh..
    jauh tuuu.....
    .................................................. ...............................
    .................................................. ...............................
    ................

  6. #6

    Default

    dier mesti nak wat kat tempat yg dekat2 ngan abg dier. muahahahahahaha..

  7. #7
    GreatesT RuleR GaDiSKaLiSPeLuRu's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    LP kata atas Awan..
    Posts
    483

    Default

    Quote Originally Posted by RoTi View Post
    dier mesti nak wat kat tempat yg dekat2 ngan abg dier. muahahahahahaha..


    erkkkkkkkkkkkkk.... LP suggest kot nie...



    Allah berfirman bermaksud: "Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya." (Surah Al-Baqarah: 191)
    "Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah." (Riwayat Bukhari dan Muslim)


  8. #8
    Askar Picisan™ Sanji's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    New World
    Posts
    1,050

    Default

    cadangan aku kalau nk buat, biarla berdekatan dengan public transport. just my 2cent. tak semua pemain ada kete nak g sana


    "Never trust someone with mask"

  9. #9
    GreatesT RuleR GaDiSKaLiSPeLuRu's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    LP kata atas Awan..
    Posts
    483

    Default

    ritu da wat kat sunway..ramai gak yg x dpt p.ramai bgi alasan xde paking ..jem..so alamanda jek la..ada je public transport..



    Allah berfirman bermaksud: "Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya." (Surah Al-Baqarah: 191)
    "Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah." (Riwayat Bukhari dan Muslim)


  10. #10
    Askar Picisan™ Sanji's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    New World
    Posts
    1,050

    Default

    ERL mahal tu~~


    "Never trust someone with mask"

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •