Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 26 of 26

Thread: Share password

  1. #21

    Default

    Quote Originally Posted by sfenny View Post
    Kepada peminat Dolce & Gabbana,

    Di sini saya sertakan kata laluan Dolce & Gabbana iaitu 1a2b3c. Bukan untuk menunjuk tp disebabkan banyak yang IGM untuk meminta kebenaran untuk melihat akaun Dolce & Gabbana.

    Sekian,

    Mr & Mrs Panda
    fuiyo, beso tu. sayang dia lepak kat base je
    com8 ['09] - Nouda | Pro Teuton
    com8 - Veritas ('10)| Simming Gaul
    myx - Veritas | (Retired: 20/12/09)
    .MY Mod | .IN MH | .COM Forum God

  2. #22
    GreatesT RuleR GaDiSKaLiSPeLuRu's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    LP kata atas Awan..
    Posts
    483

    Default

    Quote Originally Posted by hakuna View Post
    wawawa... kakak gadis punya WW mantap seyhhh...

    perli nampk



    Allah berfirman bermaksud: "Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya." (Surah Al-Baqarah: 191)
    "Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah." (Riwayat Bukhari dan Muslim)


  3. #23

    Default

    Quote Originally Posted by Faquarl View Post
    fuiyo, beso tu. sayang dia lepak kat base je
    NI lerr dikatakan NoobCrew .... Besa penyerang paling berjaya tp NO to NoobCrew but Penyerang paling gagal yes to NoobCrew....
    FoReVeR NooB

  4. #24
    Koperal Akuhanyut's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    ipoh
    Posts
    70

    Default

    Quote Originally Posted by Jod View Post
    sume dah dapat pass Jod ker?
    Jod, please give us your pass please...


  5. #25
    Staff Sarjan loserking206's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    at the moon
    Posts
    153

    Default

    Quote Originally Posted by sfenny View Post
    Kepada peminat Dolce & Gabbana,

    Di sini saya sertakan kata laluan Dolce & Gabbana iaitu 1a2b3c. Bukan untuk menunjuk tp disebabkan banyak yang IGM untuk meminta kebenaran untuk melihat akaun Dolce & Gabbana.

    Sekian,

    Mr & Mrs Panda
    wahh tiap2 server hammer gempak...
    Noob People Inside


    myx1,myx2,myx3,myx4,myx5,myx7
    RoTi,DSxHQ,NE.RG,WB,AoW,DSxR
    piggybank,banker,Popcorn,madonna,fedex,Milky Way

  6. #26
    Staff Sarjan siamang's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    near coordinate GKP
    Posts
    174

    Default

    biasa la sfenny tu.. hammer terbesar tiap tiap season....
    **** main travian kerana nak cata GKP ****
    **** reload GOLD pun pasal nak buat cata ****
    **** KIKO PERNAH DATANG MASA WEDDING AKU ..bangga nyer aku kiko ialah member aku****

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •