Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11

Thread: 1MAS|HQ Perlukan Ahli Baru

  1. #1
    Prebet masaf's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Kedah/Pulau Pinang, Malaysia
    Posts
    4

    Post 1MAS|HQ Perlukan Ahli Baru

    Sesiapa yang sedang mencari perseketuan, saya ingin menjemput anda semua untuk menyertai perseketuan 1MAS|HQ (Satu Malaysia (HQ)) yang baru ditubuhkan pada tahun ini. Perseketuan ini sedang mencari pemain yang berpengalaman dan pemain yang baru dalam Travian. Jika anda mahu sertai, sila lawati perseketuan 1MAS|HQ di my6 atau balas forum ini bersertakan maklumat berikut:

    Nama:
    Koordinat:
    Kampung:
    Puak:

    P/S: Jika ada pengalaman di server lain, sila nyatakan di sini.

    *Kemasukan anda amat dialu-alukan*
    daripada,
    masaf




    Perjuangan kita belum selesai,
    Kerana hanya yang cekal dan tabah,
    Dapat membina mercu tanda
    bangsanya yang berjaya.

  2. #2
    Lans Koperal
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    21

    Default

    masaf ni noob sangat, tiap tiap server pun ada
    ctlee3 last my1. Playing InSpector in ts6

  3. #3

    Default

    jangan begitu..bro

  4. #4
    Prebet lonlon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Sentul East
    Posts
    14

    Default

    jahat gila ctlee...
    1st s3-recorn
    1st s4--rexoxoedz-
    1st s5-gori
    2nd s2-cap!&lonlon
    2nd s4-bunny
    2nd s5-ponpon&lonlon
    3rd s2-Ashiya Mizuki
    2nd ts18-Ashiya Mizuki
    5th ts3-TheWetBeaver
    6th ts1-Cami&Lonlon

    pop is nothing,
    troop is something,
    activeness is everything

  5. #5

    Default

    itulah semangat satu malaysia.....

  6. #6

    Default

    Masaf..

    Aku join persekutuan ko..

    Nama: Batista
    Koordinat: -20, 62
    Kampung: Sawah Sempadan
    Puak: Gaul

  7. #7

    Default

    saya pon nak cari tp mcm mane? n macam mane kita nak wat persekutuan sendiri..tolong ajar er..masih baru ...

    saya dipetak -74/28

  8. #8
    Lans Koperal
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    16

    Default

    aku rasa nak tolong dia kembangkan 1malaysia dia tu.. hehe,, semangat patriotik yg tggi masaf ni.. aku tabik ko masaf...

  9. #9
    GreatesT DefendeR
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    54

    Default

    boleh ikut persekutuan gak? baru newbie & noob player

  10. #10

    Default

    aq nk srtai prsekutuan ni...
    ni maklumat aq :

    Nama :abdullah hafifi
    koordinat 27|88)
    kampung :MELAYU
    puak :Gaul

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •