Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 17 of 17

Thread: natar t4

  1. #11
    Lans Koperal
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    32

    Default

    Quote Originally Posted by einz90 View Post
    stakat ni aku serang kampung tu dia tk balas balik pun... tapi kalau nak konker dia kau dengar dia serang balik
    yeke,aku ader je jiran..pop6 je..xnaik2 pun..rugi jer sumber melimpah,tp xder org guna

  2. #12

    Default

    jiran tu natar ka... jangan risau dia tk penah atack lagi... tpi macam depa kata kalau kacau kawsan kelabu tu kwsan natar mungkin kena serang , ko try tgk buat kat situ. kekekeke

  3. #13
    Lans Koperal
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    32

    Default

    Quote Originally Posted by einz90 View Post
    jiran tu natar ka... jangan risau dia tk penah atack lagi... tpi macam depa kata kalau kacau kawsan kelabu tu kwsan natar mungkin kena serang , ko try tgk buat kat situ. kekekeke
    kawasan normal tu..dah attack dh..slmt lg stakat ni

  4. #14

    Default

    klau wat kat kwasan grey 2...
    natar tros srang ka..???
    spa2 nk join travian....msok la kot link nie...

    http://<font size="6">http://www.tra...y6_5950</font>

  5. #15
    Lans Koperal
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    32

    Default

    Quote Originally Posted by Akib Smart View Post
    klau wat kat kwasan grey 2...
    natar tros srang ka..???
    mungkin kot..dr jwpn yg dorg bg..mcm xsempat 20 populasi je

  6. #16

    Default

    sape settler next village kt kawasan kelabu...natar akan serang smpai pop 0
    serangan bercata la...untuk serangan pertama...natar akan hantar jumlah yg banyak..sampai anda tak sanggup nk buat kg kt kawasan dia... ;p
    blh wt kg kt situ...tp try jgn kena pop 0 ngan natar...kalo tak..jadi sejarah la kg tue jawabye...haha

    Want to know who is the cutest person in this world??
    click here to find out

  7. #17

    Default

    nak tengok sapa berani menerima resiko buat kawasan tu....

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •