Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast
Results 31 to 40 of 59

Thread: asl s6 senyap je ni??

  1. #31
    Lans Koperal jake666's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Penang,Malaysia
    Posts
    31

    Default

    masih ader bug ler riko aku tak dapat lihat hasil raid
    "The Be$T Offence is THE BEST DEFENCE"
    NRNS-NE®
    NET™ / NEEĐ™
    UBER™

  2. #32

    Default

    ohhh.... ye ke... coz not raider.... tu yg x perasan tu.....

  3. #33

    Default

    lol..asal snyop jer..... sibuk amik art ke....

  4. #34
    Lans Koperal jake666's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Penang,Malaysia
    Posts
    31

    Default

    semua arti best2 jauh ...
    "The Be$T Offence is THE BEST DEFENCE"
    NRNS-NE®
    NET™ / NEEĐ™
    UBER™

  5. #35
    GreatesT RuleR GaDiSKaLiSPeLuRu's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    LP kata atas Awan..
    Posts
    483

    Default

    kenapa dragon suci diserang oleh ally sendiri / bekas ally sendiri?? ada siapa boleh kongsi cerita sebenar?



    Allah berfirman bermaksud: "Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya." (Surah Al-Baqarah: 191)
    "Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah." (Riwayat Bukhari dan Muslim)


  6. #36

    Default

    camner tu..

  7. #37

    Default

    perggggg bosan tahap gaban betul lah....

  8. #38
    Kapten arcobaleno's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    in my room
    Posts
    544

    Default

    bagi la idea nk ilangkan bosan kat sini
    arcobaleno
    at your service

  9. #39

    Default

    Tak perlu bosan, dah tamat dah ts6, leh tutup buku dah kekeke

  10. #40
    Askar Picisan™ Sanji's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    New World
    Posts
    1,050

    Default

    bukak buku baru


    "Never trust someone with mask"

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •