Results 1 to 7 of 7

Thread: All About Gray Zone / Segalanya tentang Zon Kelabu

  1. #1
    WW HoldeR IMMORTAL™'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Johor Bahru, Johor, Malaysia
    Posts
    114

    Default All About Gray Zone / Segalanya tentang Zon Kelabu

    Tujuan: Membincang strategy, tips-tips, ilmu, pengalaman, skill, repot serangan, Natar, Oases, def kg WW & segala yang berkaitan.


    Zon kelabu adalah salah satu fitur baru didalam T4, yang mana maklumat tentang ini masih sedikit. Selain oases kayu liat besi 50%, & serangan cata dari Natar kepada sesiapa yang membuka kg di zon ini, saya x tahu jika ada perkara lain yang menarik di zon ini. Diharap otai-otai T4 boleh berkongsi ilmu tentang perkara ini kerana mungkin ada T4 yg dah tamat diluar sana. Sila kongsi penglaman anda disini. Elakkan posting yang tiada maklumat kerana saya berharap thread ini boleh dimanfaatkan untuk semua sebagai tempat rujukan. Terima Kasih.

    myx? AloneTP
    my1 4gbps
    my1 4SGbps™
    my1 HM-BrO™
    myx6 SE-DSF
    myx5 [AoW]-€
    myx4 DSx|HQ™
    myx3 RG|HQ™
    myx2 NWOxBrO!
    myx1 F-CrZ|Z™

  2. #2
    WW HoldeR IMMORTAL™'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Johor Bahru, Johor, Malaysia
    Posts
    114

    Default

    Aku ada terbaca diforum luar, ada yang berjaya tawan kg WW pada minggu ke-3? Ada sesiapa boleh sahkan info ni?

    Ada sesiapa yang pernah buka kg di zon kelabu? betul ke each wave dari Natar ada 200 cata? Report ada?

    Berapa def kg WW di awal server? sentiasa bertambahkah? Spy Natar ada 126? Betul ke?

    myx? AloneTP
    my1 4gbps
    my1 4SGbps™
    my1 HM-BrO™
    myx6 SE-DSF
    myx5 [AoW]-€
    myx4 DSx|HQ™
    myx3 RG|HQ™
    myx2 NWOxBrO!
    myx1 F-CrZ|Z™

  3. #3

    Default

    Quote Originally Posted by IMMORTAL™ View Post
    Aku ada terbaca diforum luar, ada yang berjaya tawan kg WW pada minggu ke-3? Ada sesiapa boleh sahkan info ni?

    Ada sesiapa yang pernah buka kg di zon kelabu? betul ke each wave dari Natar ada 200 cata? Report ada?

    Berapa def kg WW di awal server? sentiasa bertambahkah? Spy Natar ada 126? Betul ke?
    bro...actually mmg btol wave de atleast 200 cata..bile ko bukak je kmpg kt grey 14 wave natar akn masok dlm mase 24 jam....ade cara nk elak kmpg ko drpd dimusnahkn gitu je...for example bina istana cepat2 kt situ n trus wat capital...hahaha..lagi 1...wave natar 2 skali 2 je..kalo ko survive die takkan kaco ko lagi...haha..betol kn ak kalo silap

    kalo ko nk tau lebih lnjut...bleh usha ni
    http://www.traviantale.com/2011/04/g...grey-zone.html

  4. #4
    WW HoldeR IMMORTAL™'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Johor Bahru, Johor, Malaysia
    Posts
    114

    Default

    asal nak kene declare capital lak? capital kan blh rata jgk..

    wow menarik link tu..lama tu nak habis baca, panjang betul esei

    myx? AloneTP
    my1 4gbps
    my1 4SGbps™
    my1 HM-BrO™
    myx6 SE-DSF
    myx5 [AoW]-€
    myx4 DSx|HQ™
    myx3 RG|HQ™
    myx2 NWOxBrO!
    myx1 F-CrZ|Z™

  5. #5

    Default

    Quote Originally Posted by IMMORTAL™ View Post
    asal nak kene declare capital lak? capital kan blh rata jgk..

    wow menarik link tu..lama tu nak habis baca, panjang betul esei
    haha..ikut ko la...btw kalo ko x declare pon xpe..tp nnti org tgk ko park kat situ msti de yg nk cube chief..haha...btw kat srver luar mmg rmai yg dh wat mende ni mcm dkt srver usa4...haha

  6. #6
    WW HoldeR IMMORTAL™'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Johor Bahru, Johor, Malaysia
    Posts
    114

    Default

    aku kurang berminat lokasi kelabu ni sbb kg xdpt mta budaya cuma teringin nak rasa wave Natar tu sendiri, 3x settler = 60k aja..abes wave Natar rasa nak cata smula biar leh buka tempat lain

    myx? AloneTP
    my1 4gbps
    my1 4SGbps™
    my1 HM-BrO™
    myx6 SE-DSF
    myx5 [AoW]-€
    myx4 DSx|HQ™
    myx3 RG|HQ™
    myx2 NWOxBrO!
    myx1 F-CrZ|Z™

  7. #7
    Kapten arcobaleno's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    in my room
    Posts
    544

    Default

    sape yg bosan main style sama leh la g greyzone. baru ada merah2 kat kg.haha
    arcobaleno
    at your service

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •