Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 21 to 30 of 55

Thread: myx

  1. #21

    Default

    ada orang curik 15c akuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.... hampeh....

  2. #22
    Prebet singo edan's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    depan lap top
    Posts
    14

    Default

    hahahahahaha................... siapa yang ambil 15 c tu.... ? nanti ambil balik lagi la......pakai chief.......

  3. #23

    Default

    xper la.... aku merajuk je la.... mebawa diri jauh2.... carik 9c jer dok jauh kat pedalaman.... hutan belantara kiri kanan.... biar aku up kat situ sebelum org lain sampai......hahahahahaha.....

  4. #24
    GreatesT RuleR GaDiSKaLiSPeLuRu's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    LP kata atas Awan..
    Posts
    483

    Default

    myx kali nie terasa tak bez



    Allah berfirman bermaksud: "Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya." (Surah Al-Baqarah: 191)
    "Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah." (Riwayat Bukhari dan Muslim)


  5. #25
    Kapten arcobaleno's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    in my room
    Posts
    544

    Default

    kenapa ada berkata begitu? main myx season ni la er? xnampak plak nama id kebiasaan anda
    arcobaleno
    at your service

  6. #26

    Default

    first time nk men game ni.. best x game ni

  7. #27
    GreatesT DefendeR
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    54

    Default

    baru coba register 2 hari yang lalu, heheheh, coba2 maen2 lagi, jangan farm gue pls

  8. #28

    Default

    kurang best ker ?

  9. #29
    Kapten arcobaleno's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    in my room
    Posts
    544

    Default

    best la cuba try main dulu k. dah register bgtau koordinat. leh datang jenguk2
    arcobaleno
    at your service

  10. #30
    Staff Sarjan xxreezaxx's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    DoomSquad maybe
    Posts
    192

    Default

    wahh dah start ke haha

    ooopss dah 5 kg dah, susah nak kejar pro2 us tuh
    LoVEy DoVEy...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •