Page 12 of 21 FirstFirst ... 21011121314 ... LastLast
Results 111 to 120 of 204

Thread: Battle Report

  1. #111

    Default

    aku harap pihak dsx tidak naikkan ww mereka suka suka hati seperti ANC.. hanya merugikan def saja bila dilanggar natar dan musuh.. lihat saja ww ANC.semua tidak mempunyai def yang banyak lantaran mereka sering dilanggar natar dan musuh.. mungkin tindakkan tidak menaikkan ww sewenangnya seperti ANC adalah tindakkan pijak pihak DSx..dan aku lihat ww dsx seperti pokemon,marlboro lite juga terusan naik,biarpun dihit berulang kali sudah.. tetapi yg menghairankan kenapa kamu semua masih mengatakan dsx tidak menaikkan ww mereka.. adakah kamu hanya lihat ww castello sahaja.sedangkan dsx mempunyai 4 ww..

    kelihatan juga,NW1SH telah berjaya merampas plan pembangunan ANC ,sehingga tiada tentangan langsung dari pihak ANC..malah dilihat pihak ANC tidak berkemampuan pun untuk merampas kembali plan tersebut dari NW1SH. dan keliatannya ANC sudah terlalu lemah sehingga kan pemain yang tidak mempunyai ally besar seprti itu pon mereka tidak dapat kalah kan
    Last edited by ISABELLA; 07-07-2012 at 11:53 AM.

  2. #112

    Default

    Quote Originally Posted by ISABELLA View Post
    aku harap pihak dsx tidak naikkan ww mereka suka suka hati seperti ANC.. hanya merugikan def saja bila dilanggar natar dan musuh.. lihat saja ww ANC.semua tidak mempunyai def yang banyak lantaran mereka sering dilanggar natar dan musuh.. mungkin tindakkan tidak menaikkan ww sewenangnya seperti ANC adalah tindakkan pihak DSx..dan aku lihat ww dsx seperti pokemon,marlboro lite juga terusan naik,biarpun dihit berulang kali sudah.. tetapi yg menghairankan kenapa kamu semua masih mengatakan dsx tidak menaikkan ww mereka.. adakah kamu hanya lihat ww castello sahaja.sedangkan dsx mempunyai 4 ww..

    kelihatan juga,NW1SH telah berjaya merampas plan pembangunan ANC ,sehingga tiada tentangan langsung dari pihak ANC..malah dilihat pihak ANC tidak berkemampuan pun untuk merampas kembali plan tersebut dari NW1SH. dan keliatannya ANC sudah terlalu lemah sehingga kan pemain yang tidak mempunyai ally besar seprti itu pon mereka tidak dapat kalah kan
    jgn pandai ckp aje bro.. haha dlm DSx pon ramai yang dah tak jge WW melainkan id castello saja..

  3. #113

    Default

    pandai cakap bagaimana yang kamu maksud kan..bukan kah itu benar? kamu mahu ww dsx kehilangan def seperti pihak kamu kan.. lantaran itu kamu mahu mereka naikkan ww mereka.. supaya kehilangan banyak def.. masing-masing punya strategi tersendiri.. tindakkan tidak mahu menaikkan ww masing itu cara mereka..tidak perlu dibilang takut atau sebagainya.. tidak perlu kamu bilang mereka takut untuk dihit karena itu strategi mereka..kamu buat cara kamu..mereka cara mereka.. kam jga dengan cara kamu memprovoc mereka di forum ini supaya mereka panas lalu naikkan ww mereka. itu strategi pihak kamu

  4. #114

    Default

    Quote Originally Posted by ISABELLA View Post
    pandai cakap bagaimana yang kamu maksud kan..bukan kah itu benar? kamu mahu ww dsx kehilangan def seperti pihak kamu kan.. lantaran itu kamu mahu mereka naikkan ww mereka.. supaya kehilangan banyak def.. masing-masing punya strategi tersendiri.. tindakkan tidak mahu menaikkan ww masing itu cara mereka..tidak perlu dibilang takut atau sebagainya.. tidak perlu kamu bilang mereka takut untuk dihit karena itu strategi mereka..kamu buat cara kamu..mereka cara mereka.. kam jga dengan cara kamu memprovoc mereka di forum ini supaya mereka panas lalu naikkan ww mereka. itu strategi pihak kamu
    wakahahk akuk nak gelak2 ni baca... wahaha jika tidakk tahu apa2 jgn mau teka2...
    wakkahka nak gelak ni hahahaha... nampak nye kebengongan tersebar wahaha
    alah isabella jika benar dasar penakot penakot juga bah.. mcm2 alasan kasi
    wahahahahaha (gelak guling2)

    x dakk mana nakk provokasi.. ini kenyataan wahahaha

  5. #115

    Default

    Quote Originally Posted by password View Post
    wakahahk akuk nak gelak2 ni baca... wahaha jika tidakk tahu apa2 jgn mau teka2...
    wakkahka nak gelak ni hahahaha... nampak nye kebengongan tersebar wahaha
    alah isabella jika benar dasar penakot penakot juga bah.. mcm2 alasan kasi
    wahahahahaha (gelak guling2)

    x dakk mana nakk provokasi.. ini kenyataan wahahaha
    ketawa lah diri kamu sendiri.. yang benar nya itu pihak kamu.. pemain sekecil NW1SH sendiri-sendiri pun kamu tidak mampu untuk berlawan.lagi mahu mencabar pemain yang lebih besar aliansi nya

  6. #116

    Default

    Quote Originally Posted by ISABELLA View Post
    pandai cakap bagaimana yang kamu maksud kan..bukan kah itu benar? kamu mahu ww dsx kehilangan def seperti pihak kamu kan.. lantaran itu kamu mahu mereka naikkan ww mereka.. supaya kehilangan banyak def.. masing-masing punya strategi tersendiri.. tindakkan tidak mahu menaikkan ww masing itu cara mereka..tidak perlu dibilang takut atau sebagainya.. tidak perlu kamu bilang mereka takut untuk dihit karena itu strategi mereka..kamu buat cara kamu..mereka cara mereka.. kam jga dengan cara kamu memprovoc mereka di forum ini supaya mereka panas lalu naikkan ww mereka. itu strategi pihak kamu
    Semua team mempunyai strategi masing-masing. Ada yang naikkan WW asalkan dapat bertahan serangan dari pihak natar, teknik tunggu dan lihat..... teknik backstabbing.... teknik bergaya..... Teknik tahun depan baru siap server nie.... dan macam-macam lagi.....wkwkwk

    Saya sokong teknik nak habiskan server ini dengan cepat..... naikkan WW secepat yang mungkin... perang terus tak yah nak simpan-simpan lagi.....
    TO BE OR NOT TO BE

  7. #117

    Default

    Quote Originally Posted by ISABELLA View Post
    ketawa lah diri kamu sendiri.. yang benar nya itu pihak kamu.. pemain sekecil NW1SH sendiri-sendiri pun kamu tidak mampu untuk berlawan.lagi mahu mencabar pemain yang lebih besar aliansi nya
    wahahha kesian ni budak wahaha itu la suda ckp tidak tahu apa2 tp mau saja ckp mcm tahu smua wakkakakk
    nampak sangat ...... wahahah kesian2 hahaha tngok kamu mau gelak saja bah wahhahaa... ni ketawa kerana lihat kebengongan kamu saja.. lihat saja nanti wahahahaha

    Quote Originally Posted by pjmek View Post
    Semua team mempunyai strategi masing-masing. Ada yang naikkan WW asalkan dapat bertahan serangan dari pihak natar, teknik tunggu dan lihat..... teknik backstabbing.... teknik bergaya..... Teknik tahun depan baru siap server nie.... dan macam-macam lagi.....wkwkwk

    Saya sokong teknik nak habiskan server ini dengan cepat..... naikkan WW secepat yang mungkin... perang terus tak yah nak simpan-simpan lagi.....
    hahaha dia mau simpan kasi cucu nya main2 bah wahahaha....
    Last edited by arcobaleno; 07-07-2012 at 03:17 PM. Reason: merge post

  8. #118

    Default

    Quote Originally Posted by password View Post
    wahahha kesian ni budak wahaha itu la suda ckp tidak tahu apa2 tp mau saja ckp mcm tahu smua wakkakakk
    nampak sangat ...... wahahah kesian2 hahaha tngok kamu mau gelak saja bah wahhahaa... ni ketawa kerana lihat kebengongan kamu saja.. lihat saja nanti wahahahaha



    hahaha dia mau simpan kasi cucu nya main2 bah wahahaha....
    emangnya benar keliatannya ANC digelar sombong dan bongkak.. apalagi suka makian player lain, terus memandang rendah kepada pihak lawan..tapi bunyinya cuman TIN KOSONG ya

  9. #119

    Default

    Quote Originally Posted by ISABELLA View Post
    emangnya benar keliatannya ANC digelar sombong dan bongkak.. apalagi suka makian player lain, terus memandang rendah kepada pihak lawan..tapi bunyinya cuman TIN KOSONG ya
    wahahah ya ka ? bukan kah kau orang yg bongkak.. tp bila kami kata bgini baru la nak ckp org lain serba x kena bah.. hahaha kasihan trutama kamu bah pakai id mcm2 tp orang sama jugak wahahaha


    haha mau tau itu TIN kosong or berisi silakan la sahut Cabaran
    hahahahah kalu berna suda takot mcm2 omong nya....


    sya sndiri SW akan kluarkan hammernya hahaha silakan lah sahut bahh
    Last edited by password; 07-07-2012 at 05:15 PM.

  10. #120

    Default

    Quote Originally Posted by ISABELLA View Post
    pandai cakap bagaimana yang kamu maksud kan..bukan kah itu benar? kamu mahu ww dsx kehilangan def seperti pihak kamu kan.. lantaran itu kamu mahu mereka naikkan ww mereka.. supaya kehilangan banyak def.. masing-masing punya strategi tersendiri.. tindakkan tidak mahu menaikkan ww masing itu cara mereka..tidak perlu dibilang takut atau sebagainya.. tidak perlu kamu bilang mereka takut untuk dihit karena itu strategi mereka..kamu buat cara kamu..mereka cara mereka.. kam jga dengan cara kamu memprovoc mereka di forum ini supaya mereka panas lalu naikkan ww mereka. itu strategi pihak kamu
    hahahahahahahaaha.. gaya kamu macam sudah panas aja ISABELLA..

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •