Page 8 of 8 FirstFirst ... 678
Results 71 to 79 of 79

Thread: Top Ally

  1. #71

    Default

    Quote Originally Posted by Sinta Jojo View Post
    bighammer pliss.. itu baru mini hammer je yang serang dah tumbang deh.. cmane big hammer serang.. ampun kakak..

    ajarin maen berbie donk..
    aiihhh...
    kau ini suka min baerbie ke ???
    minta tunjuk ajar kat ridik la tu ...
    WELLCOME

  2. #72
    Lans Koperal
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    23

    Default

    Quote Originally Posted by Blue Knight View Post
    aiihhh...
    kau ini suka min baerbie ke ???
    minta tunjuk ajar kat ridik la tu ...
    aku x faham maen berbie la. aku je nak minta tunjuk ajar,, maen travian dah malas lah.. orang besar omong je. blagak nak kuat, menghina ANEH x kuat.. diserang mini hammer ANEH je dah tumbang gak.. cmane big hammer turun? ooops,,

    ajar maen berbie please..

  3. #73
    Prebet
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Negeri Di Awan
    Posts
    8

    Default

    Setiap page ada 6 huruf yg keluar 'barbie"
    Bosan juga bacanya.... hehehehe

  4. #74

  5. #75

    Default

    biarkan si luncai terjun dgn labi-labinya

  6. #76
    Lans Koperal
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    23

    Default

    Quote Originally Posted by Ez Benz View Post
    Setiap page ada 6 huruf yg keluar 'barbie"
    Bosan juga bacanya.... hehehehe
    x pe lah.. wkakkaakka.. jdi mcam mne ni soalan RR? ngpe pla si jack kena banned?

    agik maen berbie ke si ridik?

  7. #77

    Default

    Isu Ridik aka Hijau aka Sparrow sudah sunyi sepi..... xde cerita terbaru lagi ke....

  8. #78

    Default

    Quote Originally Posted by pjmek View Post
    Isu Ridik aka Hijau aka Sparrow sudah sunyi sepi..... xde cerita terbaru lagi ke....
    ye la , id sudah kena baned,,.. x bisa blagak dia .. hahahah

    mungkin tengah beri prosedur kat sinta jojo untuk play barbie ....
    WELLCOME

  9. #79

    Default

    hello, bagaimana keadaan NC skrg?? dgr2 blum retired lagi..
    Quote Originally Posted by Sanji View Post
    saya yakin RNR mampu kalahkan semua fam SW, DSx atau OMG sendiri
    Myx6/Tcx3 Sarutobi

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •