Page 13 of 17 FirstFirst ... 31112131415 ... LastLast
Results 121 to 130 of 170

Thread: DSx vs R&R...perang kawan2

  1. #121

    Default

    Quote Originally Posted by Maximum View Post
    Hajar!! jangan sampe ga hajar!!
    ampun om ,, saya noob ...

    Quote Originally Posted by Maximum View Post
    kalo perlu hajar aja dulu NE ma NW, biar SE ma SW perang belakangan
    jngan terlalu fullgar om ...
    WELLCOME

  2. #122

    Default

    ____________
    IMPERIAN tulis:

    Dear sis n brothers

    Darklover full deff
    mungkin dari pusat juga

    so kita habiskan desa desa bawah dia

    atau cari member NS lain yang qta GB rame"


    fake ketua alli NS pusat yaitu Jack Sparrow


    so plizzzzzz fake attack ke Jack Sparrow

    Loyalis(36
    |
    -18)‎ fake terosssss
    ♥Welcome(59
    |
    -12)‎ sebanyak banyaknyaaaaaa


    biarkan deffend mengalir KE JACK SPARROW

    habis itu kita bantai darklover dan kwan" cemennya

    REGARD'S


    TIAND

    -----------------------------------------------------------

    Aku tunggu je fake attack tapi sekor anak ANEH x de pulak Fake attack..miahahha..siot je..

  3. #123

    Default

    Quote Originally Posted by Jack sparrow View Post
    ____________
    IMPERIAN tulis:

    Dear sis n brothers

    Darklover full deff
    mungkin dari pusat juga

    so kita habiskan desa desa bawah dia

    atau cari member NS lain yang qta GB rame"


    fake ketua alli NS pusat yaitu Jack Sparrow


    so plizzzzzz fake attack ke Jack Sparrow

    Loyalis(36
    |
    -18)‎ fake terosssss
    ♥Welcome(59
    |
    -12)‎ sebanyak banyaknyaaaaaa


    biarkan deffend mengalir KE JACK SPARROW

    habis itu kita bantai darklover dan kwan" cemennya

    REGARD'S


    TIAND

    -----------------------------------------------------------

    Aku tunggu je fake attack tapi sekor anak ANEH x de pulak Fake attack..miahahha..siot je..
    saye sudah tau ape id kau ...
    biar la kat dalam ally saje ...
    beri informasi buat kau ...

    WELLCOME

  4. #124

    Default

    Quote Originally Posted by Blue Knight View Post
    saye sudah tau ape id kau ...
    biar la kat dalam ally saje ...
    beri informasi buat kau ...

    ala..taktik je tu..miahahhaa...

  5. #125
    Lans Koperal
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    23

    Default

    wkwkwkkw.. ada yang bilang maen berbie.. ajak gw donk.. plisss.. ridik ayo ajak gw maen berbie... :P

    ape pula taktik?
    Quote Originally Posted by Jack sparrow View Post
    ala..taktik je tu..miahahhaa...
    miaw miaw miaw.. wkakakakakakak..
    ape pasal korang ckap taktik?
    Last edited by arcobaleno; 03-03-2012 at 07:24 PM.

  6. #126
    GreatesT RuleR GaDiSKaLiSPeLuRu's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    LP kata atas Awan..
    Posts
    483

    Default

    Quote Originally Posted by Blue Knight View Post
    saye sudah tau ape id kau ...
    biar la kat dalam ally saje ...
    beri informasi buat kau ...




    dia tak tau bahawa kita sudah tau kan lukman... biar dia sedap2 dulu... biar bangun esok nya hilang hammer dia tu seperti hilangnya kg hammer elezebet swan.. CUI ,Bella. AURORA dan lain2



    Allah berfirman bermaksud: "Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya." (Surah Al-Baqarah: 191)
    "Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah." (Riwayat Bukhari dan Muslim)


  7. #127

    Default

    Quote Originally Posted by GaDiSKaLiSPeLuRu View Post



    dia tak tau bahawa kita sudah tau kan lukman... biar dia sedap2 dulu... biar bangun esok nya hilang hammer dia tu seperti hilangnya kg hammer elezebet swan.. CUI ,Bella. AURORA dan lain2
    nice.nice ...
    saya juga bantu ye cik ...



    KASIH REPORT KAT GRUP SELURUH ALLY TRAVIAN MYX ...
    Last edited by arcobaleno; 03-03-2012 at 07:25 PM. Reason: inappropriate language
    WELLCOME

  8. #128
    Prebet
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    C:\Program Files\Athena
    Posts
    12

    Default

    Quote Originally Posted by -TBC- View Post
    Jack sparrow

    cata gw plizzz

    cata gw plizzzz


    jack sparrow rambutnya lurus padahal kriting..
    Banciii
    hahaha

    paling lucu ni hahahhaha

  9. #129
    Lans Koperal
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    23

    Default

    mana ni balasanya si "miahahahahahahaha"

    wkakakak.. ampuun kakak saya cupu.. wkakkaka

  10. #130
    Staff Sarjan xxreezaxx's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    DoomSquad maybe
    Posts
    192

    Default

    wow panas...
    LoVEy DoVEy...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •